Gå til innhold

k700 eller s65?

Smurf123

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg ny telefon nå, enten k700 eller s65...men er usikker på hvilken telefon jeg skal velge! Skjermen på s65 virker kasnkje litt dårlig?

Er det noen som vet hvordan menyen er i forhold til nokia/ericson?

Hadde vært veldig fint å få respons på dette, samt positive og negative erfaringer om telefonene!

Hvilken er best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal du bruke den til da?

Bare ringe med, eller ta bilder/video med...

Jeg kan ikke si noe om S65 men jeg har en K700 og det jeg kan si om den er at den funker for meg ihvertfall, jeg er fornøyd med den!

Tror ikke skjermen på S65 er dårlig, men det er det at K700 har flere pixler på displayet bare...

Lenke til kommentar

Hei.

Kjøpte meg K700i i forrige uke, og bare smiler - ikke perfekt men det blir vel ingen mobil?!?

Skjermen er helt klart noe av det beste jeg har sett, klar og skarp!

Meny systemet er også flott, kan programmere snarveier og ja, masse muligheter - og ikke minst masse deilig minne!

Etter en Z600 merker man stor forskjell!!!

Mp3 spiller, bra radio, bra kamera... brukbar video...

Batteriet er ikke av det beste, men har holdt i 4 dager for meg nå, så kunne ha vært verre!

Tror ikke jeg vet om noe mer minus pr nå, folk savner minnekort muligheter, men for min del er det lite aktuelt, bruker ikke mobilen som en aktiv mp3 spiller liksom, mest som ringelyder...

Og hadde jeg hatt muligheten tror jeg ikke at jeg ville brukt mye kr på minnekort anyway...

Smak og behag...

Lykke til!

:w00t:

Lenke til kommentar

har hatt k700i en måned...bytta den to ganger pga. av mage forskjellige bugs.

den første jeg bytta hadde problem med mp3 og ringingen....og den andre k700i hadde problemer med mp3...så jeg ville heller ha anbefalt en nokia 6230, MYE bedre mobil telefon etter min mening. Men av s65 og k700i så ville jeg ha valgt k700i uansett. Det kan hende at bugsene er fikset, men vil fortsatt ha anbefalt 6230!

edit: skriver ikke alle bugsene til k700i

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...