hemo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kva er den "beste måten" å redusera storleiken til skjermbilete på? Et tenker spesiellt på dialogboksar og "screenshots" frå f.eks. Windows. Problemet er at det reduserte bilete skal nyttast på web/skjerm og at detaljar fort flyt ut. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vet ikke om det er størrelsen i piksler eller i kB du mener. I størrselse i piksler er det vel vanskelig å bevare detaljer. I kB kan du bruke formater som GIF eller PNG for å bevare detaljene fra skjermbilder godt samtidig som de tar mindre plass. Skjermbilder har ofte store områder med samme farge, og et slikt format vil derfor lønne seg. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Jo, den areal-messige Eg har starta å redusera til 75% med Bicubic Resampling, og er ganske nøgd med den. Ofte blir 50% for lite, og eg har på følelsen at alt i mellom vil gje litt underlege pixel-utgjevninger, f.eks. vil lllll sjå ut som detta: (d e utn resample) Men om ingen har andre forslag, så prøver eg med 75%-regel frå no av! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Det beste er vel å bruke en krympeteknikk som jevner ut pixlene samtidig som bildet krymper. Dette bildet er krympet 75% i Microsoft Paint og lagret i .PNG-format: Endret 2. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
hemo Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Kor stor blei den fila di, då? Her er to identiske utgangspunkt: - 75 % redusert i Photoshop med Bicubic Resampling - Lagra som no-dither GIF med 256 fargar - 21,2 kB - 75 % redusert i Photoshop med Bilinear Resampling - Lagra som no-dither GIF med 256 fargar - 14,1 kB Ser du forskjeld? Om det ikkje er forskjeld, så er altså Bilinear best ved lagring til denne typen gif-format! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Eg tykkjer at det fyrste bilete hadde mykje tydligare tekst. Du må lagre dei i .PNG-format. Det blir mykje betre med tanke på båe storleik og kvalitet. Filstorleiken på mitt bilete ser du ved å velge egenskapar på menyen du får når du trykkar høgre musetast. (Du kan gjerne rette nynorsken min ) Endret 2. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
hemo Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Vel, mykje betre vart det vel ikkje. .png-fila di er 31.87 kB OT: Omsetjing sendt som PM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå