Thorsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Bra jobba alle sammen Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vannvittig bra, alle som har bidratt! Slikt som gjør en stolt av å være på forumet, og viser at det faktisk er håp..! Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dette er bra ! Viser at det er mange snille folk her *stolt av forumet* Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Genialt bra Glad det finns snille mennsesker her i verden. Håper det ikke blir for mye tull etter dette, for det er vel bare fåtallet som er så greie. Endret 1. september 2004 av wannabe nerd Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 *klapp*klapp* Grattis kevin og en kjempejobb av alle som har bidratt. Må bare beklage at jeg ikke hadde noe annet å avse enn en intel 90mhz som jeg tenker at uansett ikke var av interesse Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Nice done gutta boys;) Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kjempeflotte saker det her! Sikkert god reklame for de butikkene som sponsa litt også.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kongebra Er flott at ikke alle stiller seg totalt tvilende til slike henvendelser.. skulle gjerne ha gitt bort noe, hadde jeg bare hatt noe å gi bort liksom Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 jeg fikk seriøst våte øyer da jeg leste dette .. men jeg glemte og hva jeg hørte på winamp og hørte på sutremusikk som sikkert spilte en liten rolle. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ja virkelig flott gjort , synd jeg ikke så dette tidligere så hadde jeg kunne vært litt mere aktivt med. Noen får si ifra neste gang :-) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det er jo et veldig bra intiativ, hadde bidratt dersom mitt var noe å bidra med (noe det ikke var - se topic i signatur). Men kan det ikke tenkes at andre ville finne på å utnytte godtroende forumere til å få seg "ny" pc gratis + frakt, slik enkelte i begynnelsen mistenkte L4R5 for å gjøre? ( dem forresten) Men den sjangsen får vi vel bare ta Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dette kan hw.no være stolt av! Lenke til kommentar
Raper Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvordan gikk det med den L4R5 saken?Fikk han det som manglet? Noen som vet? Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kjempebra initiativ! Og grattis Kevin.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvordan gikk det med den L4R5 saken?Fikk han det som manglet?Noen som vet? Han har vel ikke fått alt i huset ennå , så det så.... Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kjempebra,han fikk jo en grei pc dær Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kan ikke si meg annet enn at dette er noe av det bedre som er blitt gjort her på HW, og med tanke på at det blir gjort mye bra her inne. Til Dere av giverene og Dere som tenkte å gi, og har muligheten til å gi : Det finnes flere barn der ute. Og det har vell aldri vært så stor forskjell på rik / fattig som idag. Er enig med De som vil bidra til å bygge og eventuelt levere Pc`er til De som ikke har nødvendige midler. Sett opp en slik tråd. Lag en reportasje, om og viss De som mottar gavene ønsker det. Kanskje vi kan bli litt mindre egoistiske......det sprer seg jo om med givergleden. Dette varmet, Bøyer meg i støvet og sier Takk til den av Dere som tok Dere tid til å hjelpe Kevin og De. MvH WB PS: Slikt Varmer og rører. Lenke til kommentar
Raper Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Enig my Wild Berries.What you wrote warmed my hart.Your a good man. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) vel vel, så det finnes alturisme i verden ennå nice work folkens. men telenor ga nok ikke dsl uten grunn, etter at året er omme kommer det jo penger til dem... hmm,den maskina har bedre specs en den jeg sitter foran akkurat nå... er det noen som kan donere bort en athlon cpu, passende hovedkort og noen pinner minne? Endret 1. september 2004 av hobgoblin Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dette gjorde meg virkelig munter! Jeg håper dette med "nerdenes giverglede og samhold" er noe som får mer oppmerksomhet fremover, og at det blir en slags trend Kick ass Kevin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå