tivolieselet Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 han fikk vel konto på forumet da? Kjempe bra gjort av alle Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 han fikk vel konto på forumet da? Kjempe bra gjort av alle Regner med at han (og moren) leser denne posten som innlogget forummedlem Lenke til kommentar
fudun Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dritbra, alle som deltok... Ser at gutten også tok fram flagget for anledningnen. Vel plassert. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Virkelig nydelig gjort av forumet og de medlemmene som gjorde dette Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Klapp klapp klapp Lenke til kommentar
TJ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Til alle som stilte sine deler til disposisjon: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Supert, ingen tvil om at gutten ble glad:) Slikt varmer Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dette var skikkelig bra Tenk hvor glad han måtte blitt Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Det var mye glede i smilet på bildet! Lykke til i dataverden, Kevin! Endret 1. september 2004 av AMD-King Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Genialt!!! Var det mange deler til overs? Kanksje man skulle mekka i hop en til pc til en spesielt utvalgt! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg er i dag stolt over å være et medlem av hw.no! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Trodde aldri jeg skulle bli så rørt av en artikkel på HW... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Når var dette? har ike sett den, har masse her som kan gis bort, skjermkort, ram, harddisk, hk/cpu. Nesten hel maskin jaja dere fikk den sammen alikevell og det er det viktigste. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Godt jobba! Glimrende tiltak! Hadde vært artig å se åssen denne Kevin reagerte... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 jeg ble faktisk rørt jeg og. Det er bra å vite at det er faktisk noen som bryr seg. Kevin....neste Kevin Mitnic ? Lykke til Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Slikt varmer virkelig i hjerte, flott gjort av alle som står bak. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Norsk flagg i bosspannet. Klassisk... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Norsk flagg i bosspannet. Klassisk... Ikke nå lenge, tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå