enden Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Giverglede på forumet: Del to Vi har tidligere skrevet om den enorme givergleden som ble utløst da en av våre forummedlemmer snublet over en annonse, hvor en uføretrygdet mor ønsket å få tak i en PC til sin sønn. Nå er PC-en overlevert en liten og svært lykkelig familie. Les artikkelen her Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Flott folkens. Ingenting her bedre enn å gjøre andre glade. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Sinnsykt bra gjort av alle de som har stilt opp. Viser at der er massevis av medmenneskelighet der ute, i en ellers veldig selvopptatt verden.... Blir rørt av å lese sånt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 *klappe* Kjempebra! Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 veldig bra ser også at han leser Ringenes Herre, og det er jo også et stort pluss Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg måtte felle en liten tåre. Kjempe fin solskinnshistorie Lenke til kommentar
Totti Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 sånn må flere bli.. jeg må innrømme at jeg ikke fikk blitt med på det siden jeg er i gran canaria.. men til de som har gitt deler til noe slikt.. sånt står det RESPEKT AV! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Flotte greier. Vart nok ein gla 12 åring. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Nydelig Blir varm der hjertet mitt pleide og være.... Good work Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg blir bare mer og mer begreiset over hvor enkelte folk står på for å hjelpe andre. Dette står det respekt av! Lenke til kommentar
nosto Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) toppers gutta og jenter Endret 1. september 2004 av nosto Lenke til kommentar
tøs Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Utrolig bra gjort av disse menneskene her på forumet. Og jeg syntes virkelig det er bra gjort av blant annet microplex og telenor. Da er det bevist, det finnes fortsatt mennesker i denne verdnen som bryr seg om andre rørende hiostorie Endret 1. september 2004 av tøs Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ''Her er det med andre ord lagt en god grobunn for et fremtidig forummedlem og en fast leser av Hardware.no...'' Hehe godt poeng. Veldig flott gjort av alle som bidro! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kjempe at så mange bidrar og tar ansvar for å hjelpe dem som ikke har. Får meg til å ikke helt miste troen på mennesket, noe som er lett i dagens mediesamfunn der man leser om pedofile, massemordrer, terrorister og annet nesten hver eneste dag. Synes også at det er veldig artig å se at firma som leser forumet "tar i et tak"! Summa summarum: Godt jobba av alle som var med på dette. -KJ Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Utrolig bra. Hadde alle vert som dere som bidro med støtte til denne moren og gutten hennes!! Big up!! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hyggelig å se at alt gikk i boks. Han skulle ha stått og vifta med det norske flagget også da. (men det ligger i søpla ) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Alltid gøy å se resultatet av noe. Det var en veldig hyggelig nyhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå