Thor.bj Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=131247 Hvad tycks? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Virkelig pent bilde. Har du kjørt det en runde i PS? Så pent at jeg får lyst til å bruke det som skrivebords-bakgrunn. Hilsen Lars Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Flott bilde, var utrolig fin himmel i Rogaland i går. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Utrolig fint bilde Fine farger på himmern Jeg fikk også litt lyst til å ha det som skrivebordsbakgrunn Stå på kar'n Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Meget pen himmel Bildet var dog litt mørkt i enkelte områder. Dette har nok delvis med skjermen min å gjøre, men jeg hadde ikke hatt noe imot å sett litt tydeligere f.eks. silhuetten av gresset i forgrunnen. Kan også opplyse om at det heter "kveldsstemning" og ikke "kvelds stemning" og referere til denne websiden: AMO Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Flott farge på himmelen....... Hadde vært enda bedre hvis man hadde sett mer av forgrunnen siden du hadde den med , men det er som kjent vanskelig da himmelen lurer lysmåleren. Flott arbeid uansett. Lenke til kommentar
Thor.bj Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Takker og bukker! Carrox: Har kunn hatt det i PS for å få ned bildestørrelsen og sette © nederst i høyre hjørne. mrbard: angående det med kveldsstemning, skal prøve å huske dette senere Jeg tok bildet med en Exp. på -1 1/3 for å få det litt mørkere og litt mer stemningsfullt enn det hadde vært uten. Jeg syntes det fikk frem mer av fargene i lyset og på fjorden når forgrunnen ble så mørk. mvh Thor Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg var ute og kjørte igår og så denne himmelen. Jeg har ødelagt kameraet mitt, men tenkte meg jeg ville se noe til himmelen på noen andres bilder, den var SÅ flott! Flott bilde, - om enn, det var ikke like flott som å være ute og kjøre i den flotte solnedgangen Men slike følelser lar seg vanskelig feste til film uansett Ellers er jeg enig med helge.bringeland - forgrunnen ble nok litt mørk. Ganske synd. Du burde tatt 2 eksponeringer og flettet de sammen etterpå. Eller brukt et gradert filter. Menmen, flott bilde fordi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå