kirssa.. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Heisann vurderer å kjøpe meg ett nytt skjermkort. Lurer bare på om det er noen av dere som har erfaring med dette kortet? Vil dere anbefale det også da ? Connect3D Radeon X800Pro 256Mb DDR TV-out DVI VIVO RETAIL AGP http://www.datorbutiken.com/se/default.php...d=C3DX800P-256V Lenke til kommentar
TJ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Skal du ha dette kortet ville jeg heller kjøpt det her. NetShop selger det mye billigere, dessuten så er det allerede på lager! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Oi, oi.. Det er noe av det verste overprisingen jeg har sett.. Følg TJ sitt råd du :Edit bare for å ha sagt det så er det ett fint kort. Lite eller ingen bundle, men kortet er ganske standard såvidt jeg vet. Endret 1. september 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Skal du ha dette kortet ville jeg heller kjøpt det her. NetShop selger det mye billigere, dessuten så er det allerede på lager! Joda,men saken er at jeg bor i Sverige, så jeg må nok operere etter svenske priser. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Da blir jo saken en annen... Men med mindre du er avhgengig av VIVO, så ville jeg heller valgt dette kortet. Kjølingen er betydelig bedre og mer stillegående. Bundelen er i tillegg mye fyldigere. Kortet er på lager. Alt dette til en billigere pris! EDIT: Omformulering Endret 1. september 2004 av TJ Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 er det så dyrt i sverige? selv omregnet til norsk valuta koster det connect3d kortet over 4400 kroner.. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 er det så dyrt i sverige? selv omregnet til norsk valuta koster det connect3d kortet over 4400 kroner.. Hadde ikke trodd det jeg heller. Finnes kanskje en nettbutikk eller to i Sverige som selger kortet billigere enn databutikken gjør. Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Jepp, kanskje satse på det kortet. har bare hørt at Vivo koretene er lettere å klokke til XT kort. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Riktig det. På VIVO-kortene kan du åpne de fire siste pipelines ved å bytte til XT-BIOS (PRO utgaven har 12, XT har 16). Finnes en guide om dette på forumet ett sted. Hvis du er interessert i å gjøre dette, så må du ha et VIVO-kort, men vær oppmersom på at du mister garantien på kortet hvis du bytter til XT-bios! EDIT: Skrivefeil Endret 1. september 2004 av TJ Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=300803&cks=PRL Full retail i motsetning til den tynne connect3d pakken. Og billigere. Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Takkar så mye for svar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Connect3D har som overnevnt ekstrem tynn bundle. Bortsett fra eska får du som regel en driver CD i lag med en liten ledning. Ville nesten kalt det er "bulk" kjøp om det ikke var for disse tingene. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Connect3D har som overnevnt ekstrem tynn bundle. Bortsett fra eska får du som regel en driver CD i lag med en liten ledning. Ville nesten kalt det er "bulk" kjøp om det ikke var for disse tingene. ja,du har rett ^Th0mas^.jeg har selv et Connect3D ati 9800,fikk bare med et par kabler og driverplata.og eska var den minste jeg har sett til et grafikkort. Endret 1. september 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Connect3D har som overnevnt ekstrem tynn bundle. Bortsett fra eska får du som regel en driver CD i lag med en liten ledning. Ville nesten kalt det er "bulk" kjøp om det ikke var for disse tingene. ja,du har rett ^Th0mas^.jeg har selv et Connect3D ati 9800,fikk bare med et par kabler og driverplata.og eska var den minste jeg har sett til et grafikkort.men prisen var ok,så hva mere trenger man da Nei det er helt glimrende når man samtidig sparer litt penger på det Men jeg syns prisen på det som han viste på den svenske nettshopen var horribel. Samtidig kunne en få ett Sapphire kort med VIVO og full retail til 4-500 kr mindre.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg synes det er rimelig teit av skjermkortfabrikantene å legge ved gigantiske "bundler", som gir en unnskyldning til å skru opp prisen.. spill som mange ikke er interessert i engang. Samtidig er det vansklig å finne skjermkort uten bundle. Fikk et dårlig tomb-raider spill og noe annet stæsj med sist grafikk-kort, som fortsatt ligger i eska Endret 1. september 2004 av likferd Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg synes det er rimelig teit av skjermkortfabrikantene å legge ved gigantiske "bundler", som gir en unnskyldning til å skru opp prisen.. spill som mange ikke er interessert i engang. Samtidig er det vansklig å finne skjermkort uten bundle. Fikk et dårlig tomb-raider spill og noe annet stæsj med sist grafikk-kort, som fortsatt ligger i eska Fordi produsentene har en gigantisk bundle med grafikkortene sing betyr ikke det at kortet koster mere enn andre kort av samme ytelse... Mitt MSI 6800 fikk jeg med Xlll, Prince of persia, uru og 5-7 cd'r med programmer... Og hele den pakka kostet like under 2800, noe som er vanlig pris for ett 6800, selv de uten noe serlig bundle Endret 1. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå