audiomur Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Sier vel litt om hva slags liv de lever også da... Leke med datamaskiner klokka halv to på en lørdag Damer er ikke bare fargede pixler på en skjerm.... de finnes i virkligheten også!! Det er jeg nesten helt sikker på. Fant den i webshoperfaringer. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hehe løye Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det der var en av de mest geniale kommentarene jeg har lest på dette forumet (Og de er det mange av). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 AHAHAHAHAHAHA :!: :!: :!: Den var bare konge da. hvor kult var ikke det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sier vel litt om hva slags liv de lever også da... Leke med datamaskiner klokka halv to på en lørdag Damer er ikke bare fargede pixler på en skjerm.... de finnes i virkligheten også!! Det er jeg nesten helt sikker på. Merk _nesten_... Utrygt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 He he he, ja der ser man altså hvordan det går når man sitter inne i sin hule dagen lang... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå