Lord Hell Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hey, jeg skal lage 120mm hull i kabinettet og jeg lurer på hva jeg skal ta i bruk, eneste jeg fant i farta var denne Fra Netshop er den bra til å lage hull i Kabinett eller ? (Jeg har Aopen 600B) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det aller beste er hvis du får tak i en 114 mm hullsag for metall. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Det aller beste er hvis du får tak i en 114 mm hullsag for metall. hmm ok, er det ett sted fra nettet (helst Norsk side) som jeg kan bestille fra ? og takk for at du svarte Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg boret masse små hull innenfor en sirkel jeg hadde tegnet og maskert rundt og deretter filte jeg jevnt med dremel. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 hehe ok, vell den virka skikkelig kul da ser veldig flott ut, bra resultat Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Til så store runde hull i kabinetter bruker jeg en stikksag med blad beregnet for metall. Finpusser kantene med Dremel etterpå. Går fort, og er effektivt. Bor et par tre hull nær merkene du lager med passer. Kjøpte meg en rissepasser, som har stålspiss i stedet for bly. Veldig bra til slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå