laggable newbie Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Jeg har tenkt å kjøpe meg DVD spiller. Det blir en Actima DVD-spiller IDE 16x/40x Tray Retail, eller en Pioneer DVD 16x/40x IDE, Tray (bulk). Actima spilleren er 100,- billigere en Pioneer spilleren men like rask... Hvilken burde jeg ta?? :?: Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Pioneeren er i allfall veldig god kvalitet, rask, stille og grei. Actima'n er sikkert helt ok den oxo. Valgte Pioneer selv fordi jeg ville være sikker på å få skikkelige saker. Du får la lommeboka avgjøre, evt søke litt på nettet om Actima'n og Pioneer'n og lese noen tester/reviews. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 velg Pioneer! har samme tips som han over, og mange andre ville nok anbefale den. Lenke til kommentar
roganjosh Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Pioneer ja ! Har 106s selv, og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Quote: On 2001-11-07 16:30, laggable newbie skrev:Jeg har tenkt å kjøpe meg DVD spiller.Det blir en Actima DVD-spiller IDE 16x/40x TrayRetail, eller en Pioneer DVD 16x/40x IDE, Tray (bulk). Actima spilleren er 100,- billigere en Pioneer spilleren men like rask...Hvilken burde jeg ta?? :?: Pioneer spilleren er abselutt verd de 100kr ekstra. Har selv hatt flere Pioneer cd- og dvd spillere fordi de er meget stillegående. Ingen resonans når den spinner opp og kun en svak sus når den går for fult. Jeg vil anbefale slot-in modellen, så slipper du å ødelegge skuffen :wink:. Sørg for å få 106 modellen og ikke den gamle 105. 106en er enda stillere enn 105. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå