Lonely Wolf Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har kjøpt meg ett TrusT annleg (Souround( e ikke sikker på hvordan d staves) Og her e mitt problem Jeg kan ikke bruke alle 5 høytalerne mine. Her ser va som skjer 1. Kobler alle 5 høytalerne til Subben (5.1) Der er SVAK lyd i alle sammen og bassen suger. Og kan ikke fikses på innstillinger 2. Kobler jeg til 3 av di (Center Right, Center, Center Left) Så funker det fint når jeg ska spille vanlige spill som CS, WC3 og NFSU. Men i andre spill så fungerer Center som VENSTRE høytaler. Og det er meget plagsomt, synest no jeg! Har du forslag til ka jeg ska gjøre for å fikse detta? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 RTFM Read The F***ing Manual er det første som slår meg. Hadde du kløyvd boka så hadde du visst hvordan surround skrives også ikke sant? Skriver ikke dette for å virke overlegen eller være drittsekk, har du lest boka så tar jeg dette til etterretning og ber om uforbeholden unnskyldning. Om så ikke er tilfelle vil jeg anbefale deg til å bedrive litt lesing og logisk tankegang. Alt tyder på at du har koblet noe feil Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 for det første så fulgte d ikke med noe BOK, bare ett hefte. Og jeg har kobla alt rett. Og det er 2 år siden jeg kasta det hefte.....Eller mista det. Og gidder ikke gå og huske at det hetter Surround. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Da ville jeg gått over koblingene. Åpna suben (siden forsterkern ligger der) sjekka at alle koblingene er ok, blåst rent for støv, pøsa på litt elektrospray, avisolert ledningene på ny og kobla til igjen. Sjekk også potensiometeret for volumkontrollen for støv, der kan det ligge en del mose med ugler i Om du kan, ta bilder som du kan legge ut når du er i ferd med å disssekere sakene i tilfelle dette ikke skulle virke. Håper det ordner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå