Zeph_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva er forskjellen på adaware og adaware professional? Lenke til kommentar
Zeph_ Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Ikke for å mase, men er det ingen som vet? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 det er bedre... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 En ting er iallefall sikkert, og det er at LavaSoft ikke legger ut nye updates til Ad-Aware lenger, kun til Pro versjonen... Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 http://www.lavasoftusa.com/software/adawareprofessional/ http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hva er adaware plus da? Lenke til kommentar
Zeph_ Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 norma_saw: det lurer jeg også på... har aldri hørt om det før. Men er det verdt å kjøpe professional edition da? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 De registrerte versjonene gir deg ad-watch . Dvs real time protection /blocking . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 En ting er iallefall sikkert, og det er at LavaSoft ikke legger ut nye updates til Ad-Aware lenger, kun til Pro versjonen... Lurer på hvor du har den infromasjonen i fra ? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Den informasjon fikk jeg fra et forum på en svensk side som jeg ikke vil nevne navn på her inne i redsel for å få flere advarsler. Her er ett lite utdrag fra forumet "Till programmet finns det en definitionsfil från www.lavsoft.de som uppdateras en till två gånger per vecka. Till 6.0 heter filen reflist.ref och till SE heter filen defs.ref som inte fungerar till 6.0. Med andra ord så är 6.0 helt värdelös att använda då nya uppdateringar av definitionsfil har upphört." Endret 2. september 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 For noe tull. Man får fremdelse update til ad-aware bare for og sjeke gikk jeg inpå ad-aware som sist var update igår. oy san der var det en update Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 En ting er iallefall sikkert, og det er at LavaSoft ikke legger ut nye updates til Ad-Aware lenger, kun til Pro versjonen... Kanskje ikke til Ad-Aware, men det har kommet Ad-Aware SE og den oppdateres fortsatt. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Never mind. Endret 2. september 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå