the_zombie Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Noen som vet om denne er noe bra? Skulle egentlig kjøpe k700, men hadde ikkke nok penger. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 IKKE så bra som K700. Etter MIN smak stygg i tillegg... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 IKKE så bra som K700. Etter MIN smak stygg i tillegg... Hvis du tenker på blåfargen, så har jeg bestilt silver, og den er nesten prikk lik k700, untatt at den er litt tynnere. Og jeg vet at det er litt mindre funksjoner og sånt, og dårligere skjerm, men som jeg sa så hadde jeg ikke penger til k700. Og jeg var nødt til å kjøpe mobil nå, siden min gamle mobil er ødelagt etter at jeg badet med den ( ), og har hatt en midlertidig mobil siden (3510i ), som nå er ødelagt den også ( ) Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 -- K500 er sikkert et greit kjøp det. Den har ålreit skjerm, mye minne, greit kamera, og tja, det meste er greit med den. Liten og lett er den også. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kameraet på baksiden er ikke fint syntes jeg....Den er også mer firkantet. Ligner på Alcatel K500i har mindre skjerm KUN 12 MB mot K700 sine 42 MB IKKE radio Ikke MP3 ( støtte for MP3 ringetoner ) Uansett 12 MB er TO sanger! IKKE Btooth Ville IKKE valgt K500i Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kameraet på baksiden er ikke fint syntes jeg....Den er også mer firkantet. Ligner på Alcatel K500i har mindre skjerm KUN 12 MB mot K700 sine 42 MB IKKE radio Ikke MP3 ( støtte for MP3 ringetoner ) Uansett 12 MB er TO sanger! IKKE Btooth Ville IKKE valgt K500i Feil. K500i har større skjerm. Det er jo ingen tvil om at K500i er dårligst, men det er jo nettopp derfor K700i er omtrent 50% dyrere enn K500i også. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Kameraet på baksiden er ikke fint syntes jeg....Den er også mer firkantet. Ligner på Alcatel K500i har mindre skjerm KUN 12 MB mot K700 sine 42 MB IKKE radio Ikke MP3 ( støtte for MP3 ringetoner ) Uansett 12 MB er TO sanger! IKKE Btooth Ville IKKE valgt K500i - Den har ikke mindre skjerm, den er større, men har dårligere opppløsning. - KUN 12 mb? Hvor mange telefoner er det som har så mye uansett. - Har ikke bruk for radio - Den har mp3, men det skal jeg bare bruke til ringetoner, hva er det man har mp3spiller til? - Hvor ofte bruker jeg det, og for å overføre filer er det bare å kjøpe datakabel/IR. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 K500i kommer til å bli en meget god selger i middelklassen/ungdomssegmentet, og vil passe for alle de som ikke trenger T630 sine finesser, men som vil ha bra kamera og kult utseendet. Den kommer dessverre ikke før slutten av september, det er det siste jeg har hørt ihvertfall. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Sorry. Det var oppløsningen jeg tenkte på! Vel, foruten alle mobiler med minnekort er 12 MB brukbart, men der det nok? K700i har 42, E800 har 22MB, E700 / e710 har 9MB osv. Det er ikke dprlig men DÅRLIGERE en K700i. Jeg poengterte forskjellene mellom disse to. Slik du taler så taler du jo FOR K500i. Da er det vel ingen diskusjon? Endret 1. september 2004 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Den kommer dessverre ikke før slutten av september, det er det siste jeg har hørt ihvertfall. På alle webshoppene står det 3. september Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Sjekket et par webshops nå. Komplett har den ikke i listen sin. Pcutstyr heller ikke. Netshop har ubekreftet 15 september. MP-"vi lager kortfristede ubekreftelsesdatoer"-X har Ubekreftet 03.09. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå