KjellV Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg har fått inn en maskin fra noen bekjente her som er full i virus, spyware og det som verre er. Formatering er eneste (les: letteste/beste) utvei, og jeg må derfor eksportere e-posten deres, brenne den på cd og legge den inn på nytt når jeg har installert en fresh windows. Jeg prøver å eksportere meldingene med å trykke på Fil -> Eksporte -> Meldinger og følge veiviseren, men den gjør alt automatisk. Hvor blir filene lagret? Får ikke opp noe valg. Endret 1. september 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
tøs Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har du sjekket under programfiler - ? eller i profilen? C:\Documents and Settings\%brukernavn%\Application Data\Microsoft\Outlook p.s Application Data er en skult mappe Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 I C:\Documents and Settings\%brukernavn%\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook fant jeg en fil ved navn "outlook.pst", er det denne? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 De lå i C:\Documents and Settings\%brukernavn%\Lokale innstillinger\Programdata\Identities\"Mappe med langt og vanskelig navn"\Microsoft\Outlook Express =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå