rel0ad Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Trenger flere "desktoper" hva er det beste? trenger en jeg kan velge hotkey på... noen tips? Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 ingen som har noe å bidra med? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva slags Windows-versjon kjører du? En del av Windows XP Powertoys heter Virtual Desktop Manager. Den er ganske fin, kan lastes ned her: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 er ikke så imponert av den jeg Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 er ikke så imponert av den jeg Hva mer ønsker du deg? Den kan innstilles til Hot-Keys, og fungerer raskt og fint. Eneste den egentlig mangler synes jeg, er muligheten til å flytte vinduer fra et skrivebord til et annet. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 digi.no har linker til noen brae. sjekk dagens juvel og loggen der (= Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Dexpot Her har du løsningen .. Kjapt stabilt og konfigurerbart. Kunne ikke levd uten. Annet tips: hvis du har nvidia skjermkort så følger det med multidesktop greier med driverne.. ( men jeg synes den ikke er helt stabil ). Dexpot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå