DanThaMan Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Som sagt jeg er på skolen og har en del store filer jeg skulle ha fått med meg hjem.. problemet er at man ikke kan legge inn noen programmer! Er det noen som veit åssen jeg kan deaktivere det slik at jeg kan legge inn ftp prog eller er det noe annet jeg kan gjøre?? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Må vell ha admin rettigheter... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) hva med ftp via cmd?? bare skriv ftp der og start >ftp >open ip:port >vet ikke mer Endret 1. september 2004 av aklla Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 >open ip port faktisk Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kan vel alltids laste opp til start.no! Tross alt ubegrensa plass der! Men du burde skynde deg hjem i ei helvetes fart før de stenger kontoen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Skaff deg en gmail (eller 7) og send filene til den Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har ikke IE noe slags ftp-funksjon ? Jeg regner med at dere er plaget av IE på skolen. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 IE er jo genialt til ftp.. bare å skrive ftp://osv.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 IE funker som sagt. ftp://brukernavn:[email protected] Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 IE funker som sagt.ftp://brukernavn:[email protected] Genialt! det var jeg ikke klar over Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Man lærer noe nytt hver dag. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kan jo være det er sperret for det om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå