JenkaRiPS Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Alpine MRV-F340 eller Cadence Z4000CF? Trenger ingen anbefalinger om feks. Soundstream Lurer enkelt og greit på hvilken av disse to som er det beste valget? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Cadence all the way Ikke tvil engang. Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Holdt vel en liten knapp på Cadence selv. Then Cadence it is Lenke til kommentar
Defus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Rockford driver på å skifter ut sine forsterkere, men hvis du kommer over en 851x eller en 551x så må du slå til. Hvis forsterkeran til alpine e like god som spillern min bør du gå for alpine. Men har aldri hørt værken en alpine forsterker eller en cadence Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Rockford driver på å skifter ut sine forsterkere, men hvis du kommer over en 851x eller en 551x så må du slå til. Blir Cadence-forsterkeren. Får grei rabatt på den, så den gir utvilsomt mye for pengene. Ser frem til neste lønning nå Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kan også anbefale Audioson LRX 4.300 Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Har fått montert Cadence-forsterkeren. Kjører foreløpig med "bare" 1stk Alpine Type-R (6,5") frontsett, og det og det imponerer stort. Luftig, klar lyd med masse trykk. Både Yello og diverse metal ble en fryd for øret. Takk til Jalla for en anbefaling som helt klart ikke var grunnløs Nå ser jeg frem til ett sett med Type-R til. Det kommer til å spille fletta av det meste jeg har hørt tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå