B4stian Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 hvem skal dit? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 jeg og masse kamerater!!! *glede meg* :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 jeg og masse kamerater!!! *glede meg* :!: bestilt billetter? (i tilfelle hvem rad??) Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Jeg og ihvertfall èn kamerat skal paladin (meg) og [bj^Rang] ihvertfall, får vel med en gjeng til Tror det kan bli veldig bra denne gangen! ser bra ut forløpig ihvertfall! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 ja, køen skal visst ble bedre også! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Har blitt bedt om å være crew så skal vel dit, ja. Er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med jobben (er planer om å konvertere to skoler over på nye datasystemet til Tønsberg og Nøtterøy kommuner den uka). Men dukker vel opp der uansett; greit å kjenne admins Lenke til kommentar
Imho Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Jeg og 5-10 kamerater skal ditt.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 men har plassreg'en kommi opp? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 jeg og masse kamerater!!! *glede meg* :!: bestilt billetter? (i tilfelle hvem rad??) har ikke bestilt enda, en kamerat tar seg av det... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 jeg og masse kamerater!!! *glede meg* :!: bestilt billetter? (i tilfelle hvem rad??) har ikke bestilt enda, en kamerat tar seg av det... billettreg'en er enda ikke oppe.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 noen som vet hvilken dag det begynner og slutter?? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 noen som vet hvilken dag det begynner og slutter?? står helt sikkert på www.polarparty.no Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 noen som vet hvilken dag det begynner og slutter?? står helt sikkert på www.polarparty.no ja, det gjør det! Når: 29. september 10:00 - 2. oktober 2004 23:00 men noen som vet om det er noen gigabit-kontakter på hver rad eller? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 noen som vet hvilken dag det begynner og slutter?? står helt sikkert på www.polarparty.no ja, det gjør det! Når: 29. september 10:00 - 2. oktober 2004 23:00 men noen som vet om det er noen gigabit-kontakter på hver rad eller? tror jeg hørte noe om at det skulle bare være noen visse steder... men jeg kan jo ta feil... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 men noen som vet om det er noen gigabit-kontakter på hver rad eller? tror jeg hørte noe om at det skulle bare være noen visse steder... men jeg kan jo ta feil... er ikke bestemt ennå. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 21. september 2004 Rapporter Del Skrevet 21. september 2004 Det er en rekke med ren Gigabit hub og en gigabit port i hver av de andre hubbene. Førstemann til mølla... Plassregg er oppe også. Btw jeg skal på PP med stebror, fetter og noen kamerater av han... Vi sitter på rad 4. Snakkas. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 21. september 2004 Rapporter Del Skrevet 21. september 2004 Det er to GB porter i hver switch (og 24 10/100 porter) dog en brukes til uplink dvs. bare en GB port til deltagere på hver rad. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 22. september 2004 Rapporter Del Skrevet 22. september 2004 Jeg skal kanskje dit, sjekke om jeg får med meg kameratene... Gjør jeg sikkert Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Gleder meg som en unge jeg Billett er betalt og plass er regga. Og har fått amd64 systemet opp å gå også... Da trenger jeg bare rikelig med snus, røyk og cola så er alt i bok!! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 15:25:23 <@norwolf> 30 billetter igjen til utsolgt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå