aklla Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) er lærer nå er 19 år gammel og skal undervise folk som er 2 år yngre enn meg lærere har ikke en lett jobb... de kaller meg slem fordi jeg tok internettet Endret 1. september 2004 av aklla Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hvordan kan du rekke å bli lærer når du er 19? er det ikke minst ett år med pedagogisk greie og kanske millitæret? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 er vikar/hjelpelærer, er egentlig ikt-lærling her, men har tatt på meg å hjelpe deres egentlige lærer... har ingen utdannelse som lærer... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hva er det du underviser i da? ikt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) hva er det du underviser i da? ikt? økonomi... de jeg "underviser" kan ca like mye som meg... Endret 1. september 2004 av aklla Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 er ikke det bare stress da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 er ikke det bare stress da? jeg tar det alltid rolig, de jobber, jeg sitter her hjelper litt da, men de fleste finner ut av det selv... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hehe, da så... Jeg sitter i klasserommet på media og kommunikasjon nå... Skikkelig digg, egen data til hver, også kan vi sitte å surfe i timene Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Tørr jeg spørr hvor du underviser? Endret 1. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 haahahaha :!: Slemt av deg Lenke til kommentar
Odden Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 en må ikke ha ped utdanning. det kan lønne seg, men mange ganger så er det bedre uten det da det bryter med vanlig læreteknikk. uansett så er det å være lærer i en alder av 19 år sikkert et sant helvete. jeg var lærer for de som er en 5-6 år yngre enn meg i praksisen min... et helvete var det. (VGS) Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Heh.. skal være vikar i web-desikn på fredag. Kan jo ikke en dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå