pankel Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg lurer på hva jeg kan vente meg ang. garanti, ekstra ytelser, hvilken form for tuning og hvor mye det koster å tune min bil. Lenke til kommentar
trra Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvor mange hk har du orginalt i 1,9 tdi du har? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Sjekk www.audisentrum.no tror jeg det er. Ca 10000 kr cår du opp mot 170hk og 380NM. MTM er den råeste shippen på markedet spør du meg. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 TSracing har honester chip, som jeg mener er veldig gode, noe som også kan være verdt å sjekke ut! har selv vært borti en passat 1.9tdi 130hk 4motion (som har samme motor) med denne chippen, og jeg ble nesten skremt over krafta! Anbefales virkelig Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jepp, jeg vil absolutt anbefale tysk merkevare chip til en slik motor - Hochenester, MTM, Wetterauer, SKN... mange alternativer men velg noe seriøst. BO Racing sa de kunne tilby å overta garanti på motor og drivverk på biler som er nyere enn et visst antall år eller har gått under en viss km - mot en viss kostnad så klart, men det er sikkert andre som også tilbyr dette. Sånn mellom tommel og pekefinger kan man jo anslå det slik at VAG sine 1.9 liters TDI-motorer er noen av de mest tallrike i landet, og en høy andel av disse er chippet. Hadde det vært problem med holdbarhet på disse så hadde det jo nærmest blitt kaos på verkstedene rundt om... det eneste problemet jeg kjenner til er topp-pakningene på 115hk PD motorene, de tåler ikke trimmingen over tid hvis du belaster motoren hardt, men bytter du til 130hk PD topp-pakning er problemet løst. (Pass på å titte på den i så fall - et lite kunstverk av en pakning ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå