CreapingDeath Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Skal ha et spamfilter som jobber fra "serveren" min, istedet for at den skal ligge i bakgrunnen på min vanlige maskin og suge ressurser any tips? Lenke til kommentar
piit Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva slags OS kjører serveren? Om du bruker linux vil jeg anbefale deg spamassassin. Lenke til kommentar
agony Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Om du kjører win server, kan mailwasher/popfile brukes f.eks. Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 windows ja (XP) tenkte på spamassassin, men det lille eg har lest så ser det ut som at eg må kjøre en mailserver av et eller anna slag. Vil ikke bytte os heller, da flere win-progs skal kjøres fra den boksen. sku hatt en tredje pc... MailWasher: Ser at det er en server versjon der ... den også må integreres med epost srv. vet ikke om pro versjonen kan kjøres fra serveren min, fant ikke noe vettigt på forum der. Popfile: aha .... den så mer nyttig ut ... fant burkermanual for det til og med. Har noen her brukt popfile på server? regner med du da ikke kjører epostserver på serveren? ..dette skal prøves ... thx, visste det var noen her med peil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå