Gå til innhold

NRK dokumentar om Bush 31.8

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990

Er det noen som sa pa dette?

En fransk dokumentar :wow: om Bush og administrasjonen hans.

Den blir sendt sondag pa NRK2.

Har lyst a hore synspunkter pa denne filmen.

Filmen brukte nesten 100% intervju for a lede sin "historie".

Skulle vi tro pa 100% av alt det som ble sagt?

Filmen heter visst "The World According to Bush".

Endret av medlem-23990
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En FRANSK dokumentar om bush?

Ja. En FRANSK dokumentar om Bush. På samme måte sender NRK britiske dokumentarer, amerikanske dokumentarer, og det som måtte være. Har sett stoff som har vært subjektivt i begge retninger fra NRKs kant, noe som i og for seg er riktig. NRK tar nok ikke standpunkt, selv om du gjerne vil vri det til akkurat det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

OK, nok om franskmen for helvete...

Poenget med at den er fransk er at det er stor sannsynlighet for at den er Bush-fiendtlig... Og det er den. Duh.

Men jeg setter litt sporsmalstegn til hvorfor NRK skal sende en slik dokumentar... spesielt na... :hm:

Lenke til kommentar

Poenget med at den er fransk er at det er stor sannsynlighet for at den er Bush-fiendtlig... Og det er den. Duh.

Men jeg setter litt sporsmalstegn til hvorfor NRK skal sende en slik dokumentar... spesielt na... :hm:

Dokumentaren sendt av NRK er nok sponsa av Kerry ...

Og det får nok store utslag i den amerikanske valgkampen ...

Duh.

Men om halvparten av "infoen" om pengestrømmer og interessekonflikter er riktig synes jeg det er litt vemmelig.

Lenke til kommentar

Bush-fiendtlig! Å krise! :!:

Mener du de skulle ventet med å sende den til etter valget?

Siden jeg er av den oppfattningen av at Bush-administrasjonen (og da ikke nødvendigvis pga. av Bush) har gjort en rekke kritikkverdige ting og opptrer arrogant ovenfor verdenssamfunnet ser jeg på den eventuelle kritikken som rettferdig. Dokumenteren er sakelig siden alle parter for uttale seg og det legges vekt på utsagn som kan etterprøves.

Seriøs journalistikk i god fransk tradisjon.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

LOL

Saklig siden ALLE parter får uttale seg? Er du seriøs her? I så fall må jeg le meg skakk ihjel av deg. Nå vet jeg at du er hjernevaska idiot. Filmen intervjuet ca 90% anti-Bush folk, og resten som var pro eller nøytrale. Jada...

Utsagn som kan etterprøves. Javel, etterprøv de du, så finner du ut hvor mange løgn som er i filmen....

Denne filmen er ikke særlig ny, skjønner ikke hvorfor NRK ikke sendte den i sommer, f.eks.

Kaller du denne filmen seriøs fransk journalistikk?

Wow. Det er alt jeg har å si. Wow.

Lenke til kommentar
Liker vi franskmenn?

Nei..

Du har nådd et nytt bunnivå.

USA frigjorde dem, de er selvopptatte nok til å ikke gi litt støtte tilbake som takk.

Hvis du først skal bruke historie, må du spille HELT tilbake i tida.

Og da: USA ble USA pga Franskmenn. Ignorant capitalist.

Dessuten, hvis jeg hjelper deg ut av en pinlig situasjon, som jeg selv tjener på, betyr det ikke at du SKAL hjelpe meg for enhver pris, uansett hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
LOL

Saklig siden ALLE parter får uttale seg? Er du seriøs her? I så fall må jeg le meg skakk ihjel av deg. Nå vet jeg at du er hjernevaska idiot. Filmen intervjuet ca 90% anti-Bush folk, og resten som var pro eller nøytrale. Jada...

Utsagn som kan etterprøves. Javel, etterprøv de du, så finner du ut hvor mange løgn som er i filmen....

Denne filmen er ikke særlig ny, skjønner ikke hvorfor NRK ikke sendte den i sommer, f.eks.

Kaller du denne filmen seriøs fransk journalistikk?

Wow. Det er alt jeg har å si. Wow.

Fakta er at det blir sendt mange Bush-støttende reportasjer også, men vi roper ikke så høyt om det...

Og det er tross alt viktigere å stille spørsmålstegn ved den som faktisk bestemmer, ikke den som enda ikke har fått sjansen til det.

Lenke til kommentar
Liker vi franskmenn?

Nei..

Du har nådd et nytt bunnivå.

USA frigjorde dem, de er selvopptatte nok til å ikke gi litt støtte tilbake som takk.

var vi så evig takknemlige overfor sovjet da? hvilken side var vi på under den kalde krigen :hmm:

Frigjorde russerne oss? :no:

Uten USA ville vi kost oss som en provins i stor-Tyskland..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Fakta er at det blir sendt mange Bush-støttende reportasjer også, men vi roper ikke så høyt om det...

:!:

Nevn en eneste en sa skal du fa enn gullstjerne.

Lenke til kommentar

Frigjorde russerne oss?  :no:

Ja.

Over til dokumentaren. Synes det er merkelig at man graver frem denne dokumentaren som er blitt sendt tidligere nå igjen. Inneholder også direkte feil, som f.eks. å hevde at demokratene er pengelens i valgkampen.

Endret av fjotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...