Gå til innhold

Ipod fra apple.no

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

hvordan er leveringstiden ?

er vant med å få varer maks 2 dager etter bestilling (dog fra nettbutikker ala netshop.no , mpx.no), men ser for meg at dette er noe jeg kan glemme nå.

skal ikke ha gravering, betaler med visa.

ser at det står "anslått byggtid", men det kan vel umulig være anslått tid for nårtid ipoden blir sendt ? står jo 6-8 dager...

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte min fra apple store (norge), og det tor nesten 4 uker før jeg fikk den.. Var masse styr med sendingen da, den var i Norge etter 2 1/2 uke, også ble den sendt til Belgia og Nederland, for så å bli sendt tilbake til Norge igjen.. :dontgetit: Men tilslutt fikk jeg jo min ipod :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

yikes :/

da bestiller jeg ikke fra apple.no , får heller kjøre til stavanger og stikke innom apple butikken der, regner med at de har samme priser ?

Lenke til kommentar
yikes :/

da bestiller jeg ikke fra apple.no , får heller kjøre til stavanger og stikke innom apple butikken der, regner med at de har samme priser ?

Ja, de har vell samme prisene men at det er litt dyrere må du regne med. Ellers kan du jo bestill fra eplehuset.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

frister lite å bestille fra apple.no hvis jeg må vente såpass lenge, skulle helst hatt den innen onsdag neste uke.

vet at spaceworld selger g4 20gb modellen til 3190, satser nå på at apple har 20gb versjonen til 2890 slik som på apple.no.

Lenke til kommentar
frister lite å bestille fra apple.no hvis jeg må vente såpass lenge, skulle helst hatt den innen onsdag neste uke.

vet at spaceworld selger g4 20gb modellen til 3190, satser nå på at apple har 20gb versjonen til 2890 slik som på apple.no.

hmmm.... trodde spaceworld bare solgte g3 versjonen jeg....

forresten jeg venter på en g4 20 gig fra apple.no nå .... står 6-8- byggedager og 1-3 leveringsdager...

men med mini derrimot står det 4 uker

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

de har tatt inn g4 as well, hadde hvertfall det på spaceworld amanda i haugesund.

ingen som vet noe om prisene på g4 20gb fra apple butikkene i byene ?

Lenke til kommentar

En kamerat av meg bestilte fra England (apple.com), det tok 4 dager til den var på plass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

Bestilte min 4G 40GB 12. august, fikk den på døren 19 august.. Nøyaktig en uke etter. Tok bare 2 døgn før den ble sendt til den ankom. Jeg mener dette er ganske bra!

Bestilte uten gravering, betalte med Visa.

Jeg bestilte til og med en slik carrying case i samme slengen, som ga èn ekstra dag med ordreprosessering før den ble sendt...

Endret av Slettet+8745264
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...