DrDoogie Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 To ting: 1. Hva er i collector's edition som ikke er med i "vanlig" utgave? 2. Ved _eksport_ _fra_ Canada, trekker ikke Dragon fra VAT / moms + import avgifter? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 DrDoogie. 1. Du får en figur, et hefte med masse bilder fra utviklingen av spillet, et stort kart (dette er i den vanlige versjonen og), en soundtrack CD med musikken fra spillet, og alt kommer i en ekstra stor og ekstra pen eske. 2. Du betaler den Norske momsen. Du betaler ingen Kanadiske avgifter, men PC-spill er momspliktig i Norge. Du betaler ikke toll. Alt dette kommer på en seperat regning fra UPS. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Gamesmix melder i dag om at Collector's Edition kommer ut 10. Mai (altså fredag). Jeg ringte til dem, og de sa at denne datoen har nå blitt flyttet 3 ganger. Derfor er dette IKKE endelig. Men jeg har nå valgt å smøre meg med tålmodighet og vente til de får det inn, siden jeg står som forhåndsbestiller der. Da får jeg det når det kommer inn hos dem. Det blir ihvertfall billigere enn å bestille fra USA/Kanada. 550kr inkl. frakt, moms og alt tull og fanteri. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 En annen butikk sa nå nettopp 16. Mai. Hoho...for en farse :smile: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Collectors utgaven kommer i butikkene i Norge neste uke, dette ble bekreftet av Ubi Soft Nordic i dag 07.05.02. Også, det er ekstremt skjeldent spill blir oversatt til norske her i Norge. Med mindre det er barnespill da. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: Også, det er ekstremt skjeldent spill blir oversatt til norske her i Norge. Med mindre det er barnespill da.. Det var ikke SELVE spillet jeg mente men TEKSTEN på esken og TEKSTEN i manualen som er på norsk! Hvis det var min forhenværende post du sikta til!! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Ja det var nok det ja hehe. Ok, men Ubi Soft sa de fikk det fra USA, så da er det amerikanske pakker. De reproduserer dem ikke her i Europa/Norge. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Det er kult for hver gang jeg har bestilt et spill fra Akermic så er med Dansk, Svensk Finsk og Norsk tekst i både manualer og på esken samma er det jaggu meg på DVD film covere oxo! Og det er det på min "elskede" Renegade cover og manual også grrrrr!! Jeg hvet ikke om denne ekstra "tekstinga" har noe å si på prisen på spill osv men jeg har intrykk av at Akersmic snart er de dyreste på spill forhold til før da var de ganske billige men ikke nå mere syntes jeg! :sad: [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-05-07 18:39 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Man skulle jo heller tro det var billigere å bare importe og selge rett ut, enn å reprodusere pakker. Men lite vet vel jeg :smile: Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Grrrr svarte hel***e at det går an skal det ikke gå an å få bestilt noe her.!! Mail fra EB: Thank you for choosing EBgames.com as your online software store. It has become increasingly difficult to obtain banking information outside of the United States and its Territories. Therefore we are holding your order for additional verification. As soon as we receive a reply to this email we will verify your information and this may take up to 5 business days. If we are unable to obtain the appropriate information from your issuing bank we may need to contact you. In order for us to continue the processing of your order, we will need you to do the following things: * Reply to this email to confirm that you would like to continue with your order. * Please provide us with the best way to contact you if we need to obtain further information. * If you are using an anonymous* email service such as Yahoo TM or Hotmail TM please provide us with a paid, university, or business based email address. This will help to speed up the processing of your order. This process is necessary as it has become difficult for us to obtain the proper verification for international orders. Please note that these procedures are in place to protect the consumer and to also protect EBgames.com. We apologize for the inconvenience and thank you in advance for your prompt response and understanding. Best Regards, EBgames.com Customer Service *Anonymous e-mail services are usually web-based and free to use. They allow customers to sign up and use e-mail services without providing verifiable personal information. Examples of services that EBgames.com classifies as anonymous e-mail providers are HotmailTM and Yahoo!TM Mail. Paid ISP e-mail services are generally provided by ISPs like AOL TM, MSNTM, and EarthlinkTM. These e-mail services require a more formal registration process which provides more accountability. Lenke til kommentar
Arilda Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 FYI UPS var på døren min i dag. Det tok altså fra 1. Mai til 6 Mai å få det sendt over dammen. (og jeg skal ut å reise nå så det blir ikke tid til å spille engang - snakker om timing :sad:) -Arild [ Denne Melding var redigert av: Arilda på 2002-05-07 22:59 ] Lenke til kommentar
Arilda Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 20:22, zoneman skrev:Grrrr svarte hel***e at det går an skal det ikke gå an å få bestilt noe her.!! Mail fra EB:Thank you for choosing EBgames.com as your online software store.It has become increasingly difficult to obtain banking information outsideof the United States and its Territories. Therefore we are holding yourorder for additional verification. As soon as we receive a reply to thisemail we will verify your information and this may take up to 5 businessdays. If we are unable to obtain the appropriate information from yourissuing bank we may need to contact you.-CUT For min del har dette stort sett bestått i å sende dem en bekreftelse av min interesse samt oppgi telefonnummer. Jeg pleier også å legge til hvilken tidssone jeg er i :smile: Utover det har det ikke vært noe problem. -Arild Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Men nå komer vel collectors edition til uka da er det vel ikke no vits i å beholde den ordren?. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Apropo skandinavisk språk på manualer og pakker: Electronic Arts gjør er notoriske på dette. Det hadde ikke vært så ille om de i alle fall hadde tatt seg råd til skikkelige oversettere. Men ganske ille er det da også. Eksempel: I Command & Conquer: Tiberian sun (eller whatever) er det litt irriterende når opplysningene i manualen forteller om "jerver" istedetfor wolverines. En helt riktig oversettelse forsåvidt, men lillesøsteren min hadde store problemer med å se sammenhengen ettersom hun ikke viste hva wolverine betød, og ARGH!!! Jeg gidder ikke fortsette å forklare/argumentere, alle veit at oversetning av navn i alle sammenhenfer (ja, harry potter også) er idiotisk. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Zoneman, det kommer til uken. Ikke kast bort penger på å bestille fra USA/Kanada. Mitt tips til deg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå