Gå til innhold

Anbefalte innlegg

roaldhansen er barnselig og helt ute på jordet. Du er hvertfall en dritt, du høres ut som en rasist når du kommer med at nynorsk ikke er norsk. Eller er du utlending kanskje? sånn at du har vanskeligheter for å forstå nynorsk? Jeg leser både nynorsk og bokmål like raskt.

Kafarsken reagerte, men SunChaser det var roaldhansen som starta alt sammen, den kødden skulle vært banna for lengst. Han kommer inn her å ødelegger en serriøs post. DET ER DET SOM ER BARNSELIG! Slike userriøse drittunger som roaldhansen skulle ikke hatt tilgang på dette forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-06 00:58, antiloop skrev:

Har bare gode ting å si om komplett!

I forrige uke tok jeg kontakt pr mail på grunn av et skjermkort jeg hadde kjøpt tidligere der jeg hadde mistet fakturaen/kvittering

Jeg spurte om de kunnne sende en kopi pr mail.

2 min. senere fikk jeg svar og ny faktura!

Det kaller jeg service!!

ingen problem, de har database osv, hadde heller vært sjjokkerende om de ikke gjor dedet. btw ro ned med entusiasmen til du skalsende tilbake kortet, da tenker jeg det blir andre boller.

Lenke til kommentar

nynorsk er greit for de som "må", men en ting jeg vil ha meg frabedt er f.eks de jæv*a nordlendig-fanatikenrene som på død og liv må skrive på kav dialekt.

ærlig talt asså, eg e fra bergen men en trengar no fan ikkje å skrive på nåkke kav bergensdialækt her på forumet forde. for då tar de lengar tid for de andre å lese og det e' jævli plagsommt at di skal kaste bort det korte live' deres bare på grunn av en tulling som eg skal stresse og prøve å være arti'.

og tilbake til saken: en ting som irriterer meg så forbannet er alle disse tullingene som alltid må poste i diskusjoner som dette:

:

hei jeg heter ottulf naiv, jeg handlet komplett for to uker siden, fikk varene mine i posten etter bare en uke og derfor er ikke komplett noe dritt :cool:

:

omg :roll: kan ikke folk bare spare seg slike unyttige plassfyllende kommentarer og slutte å ta vekk fokus fra de "virkelige" meldingene med argumenter. det er **** meg null interesse å lese noe slikt, da komplett selvfølgelig må ha noen "fornøyde"/ingen problemer etter de har betalt, kunder for å kunne eksistere. det gjelder alle butikker. ingenbutikker har InGEN kunder uten problemer, da er det ikke butikk... men butikken trenger ikke være bra fordi om den også har fornøyde kunder i tillegg til misfornøyde.

90 prosent av kompletts kunder får sikkert aldri noe problemer. MEN vil det da si at de er "bra" for de 90 prosentene? NEI!

man ser først når problemene oppstår hvor bra en webshop er. og da mener jeg ikke atman mottar en harddisk som er knekti to eller noe sånt opplagt.

det som kjennetenger komplott er faktisk dette: de gir en "god" service helt til de får pengene, etter det er man bare en liten drittklatt i det store elendige retursystemet deres. størrelsen på dette står slett ikke i stil med størrelsen på salgsdelen, så derfor må man vente en føkkens evighet på at retursaken skal bli behandlet. det er helt hårreisende patetisk å lese slikt som SunChaser skrev her; at det er "greit" å vente 3 uker... hallo!

Lenke til kommentar

Grunnen til at det tar tid er vel pga. alle de manfoldig tusen som sender inn ting som fungerer 100%, men pga lite kunskap ikke klarer å sette opp selv. Dessuten, med en litt hyggelig tone løser det meste seg rimelig raskt...

Det er lov å bruke hue hele tiden faktisk, ikke bare litt innimellom.

Lenke til kommentar

At eg maatte vente 3 uker p* den disken kommer ikke som no overraskelse. Enkelte klarer og vente, noen andre legger seg p* telefonen og sipper istede som om det vil hjelpe. Og angaaende det "hvem som started" greiene tidligere saa retett eg paa det etterpaa. Men naa gidder eg ikke engasjere meg mere her, noen poster en ting, og det ender med at det blir diskutert noe HELT annet. Nynorks vs bokmaal kunnet dere tatt privat over mail og ikke i en post hvor eg pr*vde og f* frem andres syn p* komplett data, hva andre synest om dem osv.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-06 03:24, PlacidDragon skrev:

Selv om Kafarsken går litt vel langt, må jeg si at jeg skjønner han veldig godt.

Å skrive noe sånt som "om du skriver mail på det språket ditt"...herregud...jeg får assosiasjoner til barnehage og barneskole oppførsel når folk tar den tonen.. Så du mener at Kafarsken ødelegger "debatten" her, men at roaldhansen ikke gjør det ? Jeg skjønner godt at Kafarsken forsvarer nynorsk jeg, når folk skal gå ut mot det på den måten..

Bare sånn for å ha sagt det, jeg er østlending. Nei, jeg liker ikke å lese ting på dialekt hvis jeg kan unngå det...har jeg problemer med å lese dialekt ? nei, jeg har ikke det..så hvis det kommer en post i ny og ne, hva i alle dager er problemet med det ?

Hadde han fyren skrevet innlegget sitt på skikkelig nynorsk, hadde det kanskje vært litt lettere å lese. Nynorsk er greit, bokmål er greit, men når folk begynner å skrive litt bokmål, litt nynorsk og litt dialekt, da skjønner jeg at folk blir "slitne" av å lese det.

Lenke til kommentar

Denne tråden tar dessverre en helt feil vei, jeg beklager for vedkommende som har blitt utsatt for dette.

Vi vil at alle skal føle at de ikke blir hetset selv om de skriver bokmål eller nynorsk.

Venligst avslutt denne diskjonen i denne tråden..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

"Må bare tilføye her at Komplett data er ikke no dritt som mange sier bare for at dem må vente litt. Tenk over alt som kommer inn der, og alle sakene som skall behandlest."

Hva tror du er grunnen til at det er mange saker som skal behandles?

Lenke til kommentar

Må ikke gi komplett.no all skylda. Det er mange produsenter som har sine egne, sære og ytterst ineffektive rutiner og disse må også komplett.no følge *kremt* sa noen Nokia? :grin: *hoste*

Jeg jobber i en større butikk-kjede som bla. selger mobiler. Hos oss tar det minst 3 uker før en Nokia3310 med feil på mikrofon kommer tilbake fra service. Så før dere roper og bærer dere, kanskje ikke alt er komplett.no's skyld ?

De returene jeg har hatt med komplett.no har gått fort. 2uker på en disk og under en uke med en ruter. Ruter'n blei posta fra meg kl.12 på fredag. Tirsdag fikk jeg mail om at ny var i posten. Henta'n på fredag.

Hvis folk brukte mere tid på å teste/skrive en skikkelig feilbeskrivelse på det dem sender inn kanskje det tar kortere tid. Jo mere komplett's service-mann kan få av opplysninger, jo fortere kan han få løst saken din. Hadde jeg drevet service-avd. så hadde en eske med lappen "Det funker ikke, få NY !!!!!!" havna veeeeldig langt nedi haugen ja.

Kommentar til det surret over: skriv så folk forstår hva du mener, så at så meget bedre:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-05-28 11:35, hodesleng skrev:

"Må bare tilføye her at Komplett data er ikke no dritt som mange sier bare for at dem må vente litt. Tenk over alt som kommer inn der, og alle sakene som skall behandlest."

Hva tror du er grunnen til at det er mange saker som skal behandles?

Stor kundemasse fører alltid til flere klager enn butikker med mindre kundemasse. Det er en naturlov det :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Stor kundemasse fører alltid til flere klager enn butikker med mindre kundemasse. Det er en naturlov det :smile:

Sant nok!

Jeg har brukt komplett flere ganger når jeg har handlet på nett. Må si meg veldig fornøyd med dem. Har ingen ting å utsette på verken service/oppfølging/levering eller produktene jeg har fått fra dem.

Jeg er meget godt fornøyd med Komplett.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-06 15:56, fUsiOn skrev:

roaldhansen er barnselig og helt ute på jordet. Du er hvertfall en dritt, du høres ut som en rasist når du kommer med at nynorsk ikke er norsk. Eller er du utlending kanskje? sånn at du har vanskeligheter for å forstå nynorsk? Jeg leser både nynorsk og bokmål like raskt.

Kafarsken reagerte, men SunChaser det var roaldhansen som starta alt sammen, den kødden skulle vært banna for lengst. Han kommer inn her å ødelegger en serriøs post. DET ER DET SOM ER BARNSELIG! Slike userriøse drittunger som roaldhansen skulle ikke hatt tilgang på dette forumet.

Helt enig.. forresten fusion skjekk privat meldingene dine.. Roald har sikkert skrevet noe om pappa har hatt analsex til deg... :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...