Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare tilføye her at Komplett data er ikke no dritt som mange sier bare for at dem må vente litt. Tenk over alt som kommer inn der, og alle sakene som skall behandlest.

Selv bestilte eg en 100 gig WD disk engang, hoverkortet mitt støtta ikke størrelsen så eg sente tilbake og fikk pengene tilbake, tok 3 uker. Om at eg måtte vente 3 uker betyr ikke at det er dritt.

Handler _alt_ av hardware fra komplett, selv om andre webshop`er har samme komponentene en hundrings billigere.

Stå på komplett. q=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig. Selv bruker jeg også komplett når jeg skal datakomponenter. Har aldri hatt noen problemer med dem, de leverer det de skal uten noen ekstra problemer, og er det noe feil eller dataen støtter det ikke er det ikke noe problem å få bytta det. De er veldig greie sånn. Men dem er utrolig treige, bestilte noen varer forrige søndag, det står at det tar ca. 2 dager før jeg får dem, men jeg har ikke fått pakken enda. sjekka pakkesøk, der står det at den er på poskonteret, så jeg regner med å få henta den i morgen. Da blir det ny data :grin: :grin: :grin:

Utdannelse er det som overlever når det som er lært er glemt.

[ Denne Melding var redigert av: Cirrius på 2002-05-05 23:56 ]

Lenke til kommentar

Joda, litt "trege" er dem jo av og till, men webshop`er hvor det står at du får varen innen X antall dager har eg i grunnen sluttet og forholde meg etter. Bruker somoftest og ta en uke. Så at eg ikke får en vare etter 2-3 dager så kommer ikke det som en "bombe" akkurat.

Lenke til kommentar

For å spørre dumt;

hvis du trokker i en hundbæsj;

skylder du på hunden (og eieren),

eller skylder du på deg selv som såg hvor du gikk?

Sånn er det med webshop'er og.

Noen skylder webshop'en, andre seg selv for at de var så dumme å handlet der.

Komplett er sikkert greie dem, men jeg har 0 (_null_) tillit til dem etter alle brukte HD episodene jeg har lest.

Så ja det er mer å tenke på enn pris mange ganger, og til og med der havner komplett langt bak i mine øyner.

Kjekt å se at de fremdeles har sympatisører, men det har jo både Hells Angels og jødene og, så jeg kommer nok fremdeles til å få sove i natt.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk klager over på service. Jeg sendte tilbake broderns hovedkort. Fikk det tilbake litt over en uke seinere. Men så kom jo ikke pakka tilbake fra komplett selv, men fra produsenten av hovedkortet altså abit.

Jeg og handler alt av hardware på komplett, og har alltid gjort det. Jeg er kjempe fornøyd med de, og jeg har aldri opplevd noe kluss med de heller.

Og Jokr... la folk handle der hvis de har god erfaring med det.. ikke bare komplett som har skandaler opp igjennom tidene.

Og tillegg så gjaldt de sakene Komplett butikker og ikke webshop.

Komplett i mine øyne er billige og raske med levering. Jeg har hørt så mange som klager på at buhu komplett suger!! Jeg får aldri tilbake pakka mi buhu... men jeg skal si deg en ting jeg, og det er at jeg har handlet på komplett i alle år, og jeg har måtte sende tilbake bare 1-2 ting og det gikk fint. Kanskje hvis folk hadde hatt litt erfaring med hardware så kanskje de hadde sluppet å sendt tilbake tingene sine?

Det er jo folk som er så dumme at de sender tilbake PC'n fordi de virket ikke.(de glemte å putti i strømmen) Og mange andre dumme grunner, folk sender tilbake PC'n fordi de ikke får den til å virke, kanskje var det bare en bitteliten feil som en lett kunne fikse selv.

Slike diskusjoner som dette har vært oppe for mange ganger, alle har sin favoritt webshop, men en trenger ikke slenge dritt mot andre webshopper fordet.

[ Denne Melding var redigert av: fUsiOn på 2002-05-06 00:56 ]

Lenke til kommentar

Har bare gode ting å si om komplett!

I forrige uke tok jeg kontakt pr mail på grunn av et skjermkort jeg hadde kjøpt tidligere der jeg hadde mistet fakturaen/kvittering

Jeg spurte om de kunnne sende en kopi pr mail.

2 min. senere fikk jeg svar og ny faktura!

Det kaller jeg service!!

Lenke til kommentar

Alt dette er vel og bra.... Og sidan nesten samtlige som har posta ovanfor er så glade og fornøgde så kan i allefall eg med handa på hjertet seie at eg tenker meg om minst to gonger før eg kjøper noke frå den butikken. Med så slett service som eg har opplevd: Skulle bytte et hovedkort som dei hadde sendt feil til meg.... tok uendelig lang tid før den saka blei behandla og når dei endelig gjorde det så skjedde det eg frykta; dei hadde seldt ut kortet som eg skulle ha. Så eg sløste vekke ein mnd på den sjappa. Greit nok at dei får inn retura i bøtter og spann men då får dei berre utvide supportavdelinga... Det held rett og slett ikkje mål når dei ikkje ein gong tar hensyn til at det er deira feil (som det var i mitt tilfelle), og berre tørt seier at det er fast rutine med x antal daga frå dei får inn en retur til dei behandla den! Men det vesle positive dei får frå meg er at når eg først fikk dei til å innsjå korleis dei hadde tabba seg ut, så ordna dei i allefall opp.

Uansett så var det første og foreløbig er det den siste gongen eg har handla der... Alt som står i media gjer ikkje reklama bedre akkurat!

Men for all del; la meg ikkje hindre folk i handle der dei vil...:smile:

Ole

Lenke til kommentar

ole: dette er litt off topic, men skriv norsk, ikke dialekt. det går tregere å lese (kan ha sammenheng med at klokken er mange) dialekt enn norsk.

om du skriver mail på det språket ditt, så skjønner jeg meget godt at det kan gå LANG tid før du får svar. skriv på norsk.

bedre for meg = bedre for deg

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-06 02:19, roaldhansen skrev:

ole: dette er litt off topic, men skriv norsk, ikke dialekt. det går tregere å lese (kan ha sammenheng med at klokken er mange) dialekt enn norsk.

om du skriver mail på det språket ditt, så skjønner jeg meget godt at det kan gå LANG tid før du får svar. skriv på norsk.

Vel, maken til arroganse. Det sier vel det meste om deg selv?

Di førbainna gorrhysa! Følg heller med på skolen, sånn at du i fremtiden kan førstå nynorsk. (Eller er toget allerede gått og du sitter igjen med en dårlig utdannelse?)

"Språket ditt" Kor du kommer fra? Danmark?

Lenke til kommentar

Selv om Kafarsken går litt vel langt, må jeg si at jeg skjønner han veldig godt.

Å skrive noe sånt som "om du skriver mail på det språket ditt"...herregud...jeg får assosiasjoner til barnehage og barneskole oppførsel når folk tar den tonen.. Så du mener at Kafarsken ødelegger "debatten" her, men at roaldhansen ikke gjør det ? Jeg skjønner godt at Kafarsken forsvarer nynorsk jeg, når folk skal gå ut mot det på den måten..

Bare sånn for å ha sagt det, jeg er østlending. Nei, jeg liker ikke å lese ting på dialekt hvis jeg kan unngå det...har jeg problemer med å lese dialekt ? nei, jeg har ikke det..så hvis det kommer en post i ny og ne, hva i alle dager er problemet med det ?

Lenke til kommentar

Det at de har mye å gjøre betyr jo ikke en dritt. Hvis de har et bra system så burde de klare det. Det skader heller ikke å ansette flere folk. De er også i England og mange andre land der det bor minst 5x så mange som Norge.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-06 02:54, SunChaser skrev:

G*r ikke and * poste noe lenger f*r det kommer en eller annen og *delegger med barnslig fjas, skjerp deg a "kafasken".

Barnslig fjas? Synes det å omtale at noen skriver på nynorsk skriver på "ditt språk" er helt utrolig barnslig. Nesten pinlig. Desuten helt usakelig.

Blir bare forbannet av slik arroganse. Kan være derfor at jeg reagerte slik. Mitt poeng er et istede for å kritisere noen på en slik måte, kunne man ha godt av å lære noe "nytt". Det er bra for språkforståelsen. Dersom man ikke gidder så burde man heller holde kjeft og unngå og lese postene.

Lenke til kommentar

Glem det ass, driver på ennå med denne diskusjonen.

Og kafarsken, at noen kritiserer språket ditt, sier vell litt om hvor store fritidsproblemer han har det. Hadde han kritisert meg hadde eg ikke giddi og svart han om posten engang, er bare for dumt.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-06 02:19, roaldhansen skrev:

Når slutta nynorsk å vere norsk?? Sånne frekkeiter og diskriminering vil eg jaggu ha meg frabedt.....:mad:

Lenke til kommentar

Jeg hater å lese nynorsk, men må bare si at de som vil skrive nynorsk (som er deres opprinnelige skriftspråk), må få lov til å skrive nynorsk. Regner med at du som klagde på dette sender klage til NRK hver gang de har tekstet en film eller ett program på nynorsk.

Lenke til kommentar

Støtter oleredv. her og alle andre som skriver nynorsk. Må da for **** være lov å skrive nynorsk, er da like mye norsk det som fuckins bokmål!

Ja, jeg skriver jo på bokmål selv, men det er kun for å unngå sånne kommentarer..

Lenke til kommentar

Nynorsk er noe dritt!! men det er fordi jeg snakker og skriver bokmål til dagli... Egentelig så syntes jeg at vi kunne velge om vi ville ha nynorsk på skola eller ikke.. trenger det ikke...

Nynorsk og bokmål er begge norsk.. men bokmål er fra dansk og Nynorsk er et fornorsket språk fra bokmål.

Nynorsk er en samling av dialekter. Dere har vel alle lært om dette på skola?

Men når folk parter om at de vil ha windows på nynorsk så går det for langt. Bokmål er jo det som blir brukt mest i texter osv. Ser man ned på nynorsk så kan man jo se ned på alle slags dialekter da?

Jeg hater selv nynorsk men gidder **** ikke klage over det fordi andre skriver anderledes enn det man selv gjør.

------------------------------------

Folk som sier: Jeg har handlet på komplett en gang og de dreit på draget den ene gangen, de suger åsså de funker ikke som webshop, de er bare dritt.

Hva med å få litt mer erfaring med de?

De som ikke har brukt webshoppen mer enn 1 gang kan bare holde kjeften sin for de veit ikke en dritt om det. Sånne små jævela fjortiss sytere som har handlet der 1 gang vill jeg ikke ha noe av. Hvis du har handlet der 3 ganger og 2 ganger har der gått dritt, da kan du komme å klage.

Webshoppen er bra da.. men det ekke like bra med butikkene.

Denne tråden skulle vært stengt for lenge siden. Dette er så så off topic det kan bli.. dette handlet om webshopper ikke språk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...