jic Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hei! Jeg bruker denne include scriopt. <?php $sjekk_side = isset($side); if ($sjekk_side == 1) { if (@fopen("include/$side.php", "r")) { include ("include/$side.php"); } if (!(@fopen("include/$side.php", "r"))) { include("include/404.php"); } } if ($sjekk_side <> 1) { include("include/index.php"); } ?> Det som er rart at den har funket hele tiden og plutselig i dag har den sluttet å funke. Er bare index.php som funker hvis jeg klikker videre på f.eks index.php?side=bilder så får jeg forsatt samme side som index.php. Det sluttet å funke sånt ca kl 22 i dag. Er det noe jeg gjør feil eller er det noe med start.no "home.no.net" å gjøre takker for svar. Endret 31. august 2004 av jic Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kanskje bare bytte ut $side meg $_GET["side"] ? Lenke til kommentar
jic Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Prøver det og håper det hjelper, Lenke til kommentar
jic Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Prøvde samme script et annet sted og der funket det uten problemer. Endret 31. august 2004 av jic Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hurra! Start.no har oppdatert PHP-versjon og samtidig slått av register_globals Jammen meg på tide. LoS har løsningen for deg her, mr. trådstarter. Lenke til kommentar
jic Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Ehh fikk ikke til å funke det Los skrev noen andre som har noen tips. Endret 1. september 2004 av jic Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) edit: bare rediger innlegget ditt du :| edit2: <?php $side = $_GET["side"]; $sjekk_side = isset($side); if ($sjekk_side == 1) { if (@fopen("include/$side.php", "r")) { include ("include/$side.php"); } if (!(@fopen("include/$side.php", "r"))) { include("include/404.php"); } } if ($sjekk_side <> 1) { include("include/index.php"); } ?> Skal jo funke det. Endret 1. september 2004 av LoS Lenke til kommentar
jic Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Sjekk Pm nr 2 Takk Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det som er rart at den har funket hele tiden og plutselig i dag har den sluttet å funke. Er bare index.php som funker hvis jeg klikker videre på f.eks index.php?side=bilder så får jeg forsatt samme side som index.php. Det sluttet å funke sånt ca kl 22 i dag. Jeg er så glad for at det ikke er bare meg som har det problemet. Oppdaget sent i går kveld at side swithing ikke fungerte på min hjemmeside på start.no Godt å høre at det ikke var noe feil på min ende Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 jepp register_globals er off, sendte en mail til start å hørte om de ikke kunne sette den til on... Gidder ikke til å endre tusen script... Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 jepp register_globals er off, sendte en mail til start å hørte om de ikke kunne sette den til on... Gidder ikke til å endre tusen script... Hva vil det si at register_globals er off? Er det mulig å tilpasse hvert enkelt script eller må du begynne fra scratch? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Å spørre om de gidder å sette den på igjen er idiotisk. Det er din egen feil at du ikke gidder å skrive rett kode. IRRupt: Det betyr at du ikke kan hente variabler ut av løse luften lenger. $post vil bli enten til $_GET['post'], $_POST['post'], $_COOKIE['post'], $_SESSION['post'] eller $_SERVER['post']. Du kan selvfølgelig tilpasse hvert enkelt script. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå