simalarion Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Er klar over at det har vært mange poster om dette emne, men det har helt sikkert kommet mye nytt siden jeg prøvdet sist + at det er sikkert funnet ut noe nytt. Jeg har x800pro powercolor (første sendingen på komplett med sekk, har ikke sjekket om pipsen er kuttet på det eller hvilken type minne det er på det, noen som vet?) og lurer på hvilke overklokkings prg jeg burdet bruke+hvor mye jeg kan sette det på og fremdeles være trygg?-er det noen som har flashet dette kortet?. Kjører nå beta driveren med overdrive på. Takk for alle svar Endret 31. august 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Du kan bruke powerstrip eller rivatuner til å klokke skjermkortet ditt, hvor høyt du kan klokke det kommer ann på hvor "heldig" du har vært med kjernen på ditt kort, hvert kort har noe forskjellige klokke egenskaper, derfor må du prøve deg frem... sagt på en annen måte, noen kort tåler høyere klokkefrekvenser enn andre.. Hvis du søker på www.google.com finner du programmene Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 ok, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå