Sam Spade Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Bør jeg velge Nanotherm eller Artic Silver 3 til en CPU-kjøler(Molex Radial Fin) med kobberbunn? Har lest at Artic S 3 er det beste som er å få tak i, men så leser jeg et annet sted at Nanotherm er mye bedre enn Artic når det gjelder kobberbunn.(?) Er det noen som har erfaring fra real-life? "Still a Newbie" Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Her ikke hørt om det du sier med at nanotherm er bedre mot kobber. Høres rart ut. Mye bedre kan det ihvertfall IKKE være. Jeg bruker AS3 og PAL8045 med kobberbunn, itnå problem je nei. Lenke til kommentar
Sam Spade Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Det står på www.netconnection.no/lucys/ under >kjølepasta>Nanotherm. Ser at det står "bedre enn Artic Silver II" så det gjelder kanskje ikke Artic 3.(?) Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Nanotherm er bedre enn AS2 med kobber, mens AS3 er bedre enn Nanotherm. Velg AS3 Lenke til kommentar
Sam Spade Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Oki, da blir det AS3. Gøøsj så deilig det var å få bestemt seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå