Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Eller bruke virtuelle DVD rommer og spille den av på PC`n uten slitasje på DVD`n Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 du kan brenne ut iso fila, hvis du har ein dvd spiller som kan kjøre divx/iso filer(min kan det iallefall) hvis dette allerede er sagt så beklager jeg.. Lenke til kommentar
Cocheeze Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er stor forskjell på iso og divx. Etter hva jeg har klart å finne ut vet jeg ikke om en dvd-spiller som leser iso's. Vær så snill og si meg hvilken spiller du har..... mvh c0cheeze Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 du kan brenne ut iso fila, hvis du har ein dvd spiller som kan kjøre divx/iso filer(min kan det iallefall) hvis dette allerede er sagt så beklager jeg.. Hvilken spiller støtter avspilling av iso-er???? Er det en stand-alone? Er det en softwarebasert til pc/mac?? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kan den lese DVD-r (DVD+r) så kan den lese ISO, siden man IKKE brenner ISO som en fil på en data-DVD!! ISO er rett og slett en DVD/CD lagret på harddisken. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kan den lese DVD-r (DVD+r) så kan den lese ISO, siden man IKKE brenner ISO som en fil på en data-DVD!! ISO er rett og slett en DVD/CD lagret på harddisken. Helt feil, en iso er ikke en dvd lagret på hardisken, det er et bilde eller image av en hvilken som helst datafil/datafiler. Den kan man ikke se på en dvd spiller. Man må først pakke den ut til en lesbar fil for at dekidingen som finnes i avspillingsenheten skal kunne lese den. Men du motsier deg selv her, du sier jo at en dvd-spiller kan lese iso, men at de ikke kan brennes som iso, men pakkes ut og brennes som filmformat på dvd-maskinen. Da er det jo ikke lenger en iso. Det som skjer er at brenneprogrammet kan lese informasjonen i isoen og lager filstrukturen som den må være på en dvd-plate. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Helt feil, en iso er ikke en dvd lagret på hardisken, det er et bilde eller image av en hvilken som helst datafil/datafiler. Jeg er klar over det, er bare at det er enklere å tenke på en dvd-ISO/cd-ISO som en DVD eller CD framfor å forklare helt nøyaktig åssen oppbygning og virkemåten til ISO-er er. Spesielt når man skal prøve å forklare folk at en ISO-fil IKKE er en video-fil. Er lei av å kopiere ting av venner og så få en CD med en BIN og en CUE-fil på. (Eller en DVD med en ISO-fil på). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det er stor forskjell på iso og divx. Etter hva jeg har klart å finne ut vet jeg ikke om en dvd-spiller som leser iso's. Vær så snill og si meg hvilken spiller du har..... mvh c0cheeze Ingen DVD/CD spiller kan lese ISO`r, men du kan lage virtuelle på PC`n med programmer. Kan jo lage en link til et hvis jeg ikke bryter noen retningslinjer? Lenke til kommentar
loveland Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ingen DVD/CD spiller kan lese ISO`r, men du kan lage virtuelle på PC`n med programmer. Kan jo lage en link til et hvis jeg ikke bryter noen retningslinjer? Kan du lage en link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå