hallgeirl Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg sendte en mail i dag, kl. 21:53. Jeg hadde egentlig ikke venta å få igjen mail før dagen etter, men kl. 22:49 lå jaggu svar på mailen der Netshop blir nok min webshop fremover når det gjelder PC-deler, ja (hvis de har gode leveringstider+service ellers, noe jeg ikke har noe grunn til å IKKE tro etter det jeg har lest på forumet her). jeg = imponert Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Fikk svar fra psdata.no etter ti minutter da eg sendte en forespørsel anngående bestillingen min! Er ganske bra det og edit: etter 13 faktis! Endret 31. august 2004 av dchwel Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fikk svar på e-post fra PSData en gang etter 7 minutter, jeg. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har skjedd meg og, men det var på Microplex, tok mellom 5-15min før jeg fikk svar. Butikker som ikke har vokst seg over hodet er knall på support. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 bra av netshop igjen.. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 bra av netshop igjen.. Yupp, de virker veldig gode. Jeg kansellerte en aktiv ordre hos Komplett.no på 24 000 kroner og bestilte tilsvarende hos Netshop nettopp, for å se hvordan de er. De har fått såpass mye skryt at jeg vil se for meg selv hvordan de er ! Venter fortsatt på leveranse da en ting mangler fra lager. De er svært hyggelige og behjelpelige over telefon med spørsmål jeg har hatt til bestillingen Lenke til kommentar
Murty Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 3DFXCOOL brukte rundt 5 min til å svare på min mail.. ble rene chatten etterhvert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 På tross av hva folk tror, er Whitebox også rimelig raske å svare på mailer. Mine iallfall. Fikk vel 5 mailer på 10 minutt med info om en maskin og litt salgsargumenter. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har jevnlig kontakt med en webhost tilbyder og sendte dem en gang en mail 01:30 på natten. Fikk langt og fyldig svar 01:45 - på en lørdag! Har forøvrig glimrende erfaringer med Netshop som klarer mesterverket i å bruke ÉN dag på å få et kolli til mitt lokale postkontor. Supert. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Har jevnlig kontakt med en webhost tilbyder og sendte dem en gang en mail 01:30 på natten. Fikk langt og fyldig svar 01:45 - på en lørdag! Har forøvrig glimrende erfaringer med Netshop som klarer mesterverket i å bruke ÉN dag på å få et kolli til mitt lokale postkontor. Supert. Sier vel litt om hva slags liv de lever også da... Leke med datamaskiner klokka halv to på en lørdag Damer er ikke bare fargede pixler på en skjerm.... de finnes i virkligheten også!! Det er jeg nesten helt sikker på. Endret 1. september 2004 av josteinsen Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Damer er ikke bare fargede pixler på en skjerm.... de finnes i virkligheten også!! Det er jeg nesten helt sikker på. Roflmao!! Det må da være årets kommentar! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Jeg har opplevd dette fra komplett, ps-data, databutikken(ja, du lese riktig) og ps-data. Når man får svar på en slik mail så er det jo rett og slett fordi at du har flaks at det sitter en i service og kundebehandlings teamet foran maskina og sjekker "sine" mail Men anyway, GO NETSHOP! Damer er ikke bare fargede pixler på en skjerm.... de finnes i virkligheten også!! Det er jeg nesten helt sikker på. Helt enig med at det der var årets! Endret 2. september 2004 av sk1rty Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Jeg bestillte for første gang pc-deler fra Netshop i dag. 10 min etterpå sendte jeg mail og ba om endring i leveringsmåten. Fikk svar 5-10 min etter det at det var ok, og at lagervarene allerede var pakket!!! :!: Trodde ikke detta var mulig jeg... Er spent på nårtid jeg får pakken... Endret 2. september 2004 av Enviro Lenke til kommentar
jihn Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har selv bare hatt gode erfaringer med netshop, så når d forhåpentligvis blir ny ram snart skal jeg til dem Og damer i virkeligheten...hva skal du med dem når du kan få damer på skjermen? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Har jevnlig kontakt med en webhost tilbyder og sendte dem en gang en mail 01:30 på natten. Fikk langt og fyldig svar 01:45 - på en lørdag! Har forøvrig glimrende erfaringer med Netshop som klarer mesterverket i å bruke ÉN dag på å få et kolli til mitt lokale postkontor. Supert. Sier vel litt om hva slags liv de lever også da... Leke med datamaskiner klokka halv to på en lørdag Damer er ikke bare fargede pixler på en skjerm.... de finnes i virkligheten også!! Det er jeg nesten helt sikker på. Skal du konkurrere og ikke minst overleve i dagens ultra pressede IT marked har du ikke noe liv. Du jobber døgnet rundt. Så enkelt er det. Begynner du for deg selv er jobben livet ditt. Ellers overlever du ikke lenge. Hjelper ikke bare med et godt konsept, du må virkelig jobbe hardt. Endret 3. september 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Og damer i virkeligheten...hva skal du med dem når du kan få damer på skjermen? Kjekt å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå