Gå til innhold

Hvor har det blitt av XMSLL?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Har en maskin hvor det sitter en Corsair XMS3200LL brikke. Tenker nå på å doble dette, men finner rett og slett ikke samme ram noen steder. Er den ute av produksjon, eller hva er det?

Hvordan blir det da; kan jeg kjøre XL-ram'en sammen med den og den vil automatisk få 2-3-2-6 som min opprinnelige ram har, kontra 2-2-2-5 som XL har fra før? Og om jeg setter i denne da, blir det da 2-3-3-6 som kjøres av begge brikkene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en maskin hvor det sitter en Corsair XMS3200LL brikke. Tenker nå på å doble dette, men finner rett og slett ikke samme ram noen steder. Er den ute av produksjon, eller hva er det?

Hvordan blir det da; kan jeg kjøre XL-ram'en sammen med den og den vil automatisk få 2-3-2-6 som min opprinnelige ram har, kontra 2-2-2-5 som XL har fra før? Og om jeg setter i denne da, blir det da 2-3-3-6 som kjøres av begge brikkene?

Dette er jo ikke akkurat samme brikken, men den kjører på 2-2-2-5

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3980

Lenke til kommentar

De forandrer automatisk hastighet til den tregeste brikken ja. Hvis ikke må du kjøre opp volten, for at den skal takle det..

Ser dårlig ut med LL minnet, må nok enten finne brukt, eller selge den du har og kjøpe XL..

Lenke til kommentar

Æ kjøpt før et par måna sia en xl brikke så æ kjørt i lag me dein samme LL brikken du har.

De gjekk jævli dåli, har et dåli epox kort så ikje kain reguler voltn.

Æ prøvd mange førsjellie ijnstillinge ,mæn ga ætter blåsjærm nommer 200 opp.

prata me mamoz å fekk byitta brikken (stakkars jævel så kjøpt xl brikken fra mæ )

Mæn æ fekk te sluitt tak i 2-2-2-5 å dein funger fint i lag me dein gamle.

Jann

Lenke til kommentar
Æ kjøpt før et par måna sia en xl brikke så æ kjørt i lag me dein samme LL brikken du har.

De gjekk jævli dåli, har et dåli epox kort så ikje kain reguler voltn.

Æ prøvd mange førsjellie ijnstillinge ,mæn ga ætter blåsjærm nommer 200 opp.

prata me mamoz å fekk byitta brikken (stakkars jævel så kjøpt xl brikken fra mæ )

Mæn æ fekk te sluitt tak i 2-2-2-5 å dein funger fint i lag me dein gamle.

Jann

Velkommen til forumet!

MEN... Skriv vanlig norsk neste gang. Så brorparten skjønner hva du prøver å si. :)

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...