Qwseyvnd Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kjedet meg på grunn av det igår Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 De venner mine tror det de driver med passer ikke meg :S men de vet jo ikke hva jeg liker engang. Hva er det de driver med da? som ikke passer for deg lissom?? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Vet ikke. De fester det meste. en av grunnene jeg har støttekontakt. For å snakke noe med og gjøre diverse ting. Endret 12. september 2004 av Qwseyvnd Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Vet ikke. De fester det meste.en av grunnene jeg har støttekontakt. For å snakke noe med og gjøre diverse ting. er det en sympatisk støttekontakt? jeg hadde også en støttekontakt en periode, det var egetlig ganske greit. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hva betyr sympatisk ? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hva betyr sympatisk ? Hyggelig, pålitelig Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ja, det er støttekontakt min. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Er bra du har noen å snakke med da, men jeg føler med deg ass, er ikke noe kult å bli ditcha av vennene sine bare fordi du ikke er som dem! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hmm, ser ut som om dette blir litt vel off-topic.. Start heller en ny tråd om det å bli ditcha osv. Denne tråden er om forelskelser Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Hmm, ser ut som om dette blir litt vel off-topic.. Start heller en ny tråd om det å bli ditcha osv. Denne tråden er om forelskelser Men det er jo synd i karen da.. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 du Kasp, er du fortsatt like forelsket ? Vent til dere er blitt sammen i f.eks 20 år, da blir dere "lei" av hverandre Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 du Kasp, er du fortsatt like forelsket ? Vent til dere er blitt sammen i f.eks 20 år, da blir dere "lei" av hverandre Hehe, mulig, må liksom først møte ho Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Til trådstarter, forelskelse er fint, om det er gjengjeldt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Til trådstarter, forelskelse er fint, om det er gjengjeldt. Ord! Jeg er helt knust nå... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Til trådstarter, forelskelse er fint, om det er gjengjeldt. Ord! Jeg er helt knust nå... Hvorfor det? Har lest en del av trådene dine om depressjon og vet at det er noe som irriterer deg veldig og gjør deg deprimert.. Det er åpent for å snakke om det her, har faktisk vært igjennom en sånn periode som du tydeligvis er midt inni nå og det hjelper faktisk utrolig mye å snakke om det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hadde jeg kjent deg, goohpy så skulle jeg ringt deg om det hadde hjulpet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Med fare for å gå veldig OT nå. Jeg manipulerer meg selv til å tro at det er usannsynlig mer synd på meg enn det faktisk er, alt pga. min uoppnåelige (?) kjærlighet. Tenker altfor mye på henne, det irriterer meg noe grusomt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 siste OT fra meg Been there, doing that! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Med fare for å gå veldig OT nå.Jeg manipulerer meg selv til å tro at det er usannsynlig mer synd på meg enn det faktisk er, alt pga. min uoppnåelige (?) kjærlighet. Tenker altfor mye på henne, det irriterer meg noe grusomt. Har du prøvd å snakke med henne? Og sagt hva du føler? Det kan hende at det funker, det viser at du har litt "gøtts" som tør og gå bort og snakke om slikt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Joda, jeg snakker mye med henne og det er flere måneder siden jeg fortalte henne om følelsene mine. Men problemet er at hun hele tiden skifter tema o.l. når jeg prøver å finne ut om hun liker meg eller ikke. Har spurt rett ut noen ganger, men da kommer hun bare med slikt jeg vil kalle "bortforklaringer"... Det skal ikke være så greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå