Qwseyvnd Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hun vet at jeg er døv...men spørsmålet er om hun gidder å lære tegnspråk for min skyld Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hun vet at jeg er døv...men spørsmålet er om hun gidder å lære tegnspråk for min skyld er du døv? er ikke det litt kjedelig da? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hun vet at jeg er døv...men spørsmålet er om hun gidder å lære tegnspråk for min skyld Spørr henne da vettu Forhør deg om alle spørmålene dine, bare den rette er bra nok Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hva mener du ? "Forhør deg om alle spørmålene dine, bare den rette er bra nok" Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Bra noen får det som de vil . Ikke alle som er så heldige Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hva mener du ?"Forhør deg om alle spørmålene dine, bare den rette er bra nok" Spørr henne om det du har å spørre henne om Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hmm...har spurt henne det meste...Merker hun er jævlig keen etter meg. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hmm...har spurt henne det meste...Merker hun er jævlig keen etter meg. Kult da! Da er det jo bare en ting som gjenstår: Bli sammen! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Wee. Var på fest og klina (mye) med en fin dame, men er ikke noen følelser da Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Beste er og bare si det rett ut, si at du er forelska, og spørr om henne vil bli sammen med deg! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Ikke jeg, men hun!! Rart hun sier det selv om vi har aldri møtt, hun var det FORDI en venninne av meg fortalte henne og viste bilde. Vi bor i samme by Endret 12. september 2004 av Qwseyvnd Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Grættis. Hils fra forumet! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hehe...takk, men akkurat nå er jeg deppa. Fordi har ingenting å gjøre på en søndag. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Grættis. Hils fra forumet! :!: lol , det er nok lurt ja Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hehe...takk, men akkurat nå er jeg deppa. Fordi har ingenting å gjøre på en søndag. Sitte på hw? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ingen venner spør etter meg, ellers de vil ikke ta meg med på hva de gjør. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ingen venner spør etter meg, ellers de vil ikke ta meg med på hva de gjør. Bare fordi du er døv!? Da fortjener de ikke å være vennene dine er da min mening.. Idioter Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Ingen venner spør etter meg, ellers de vil ikke ta meg med på hva de gjør. Bare fordi du er døv!? Da fortjener de ikke å være vennene dine er da min mening.. Idioter Sant. Hvis dem ikke vil være med deg fordi du er døv, så unnskyld ordet, fakk dem. blei sint når jeg leste det. føler med deg, slike venner er ikke ekte venner! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 De venner mine tror det de driver med passer ikke meg :S men de vet jo ikke hva jeg liker engang. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du har venner som er like mine venner da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå