The_evil_blue_toad Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 få se et bilde da Skal få se hva jeg får gjort Men jeg tror jeg må spørre henne først da, vil ikke legge opp henne på internett uten henne tillatelse. Ikke gjør det. "Hei. Er det greit at jeg slenger ut bilde av deg til alle de supermegakongekulegreietøffe vennene mine på hardware.no slik at alle som ferdes innom kan se bildet av deg?" Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Ikke gjør det. "Hei. Er det greit at jeg slenger ut bilde av deg til alle de supermegakongekulegreietøffe vennene mine på hardware.no slik at alle som ferdes innom kan se bildet av deg?" du sier kanskje noe der. vel, da dropper jeg det.. må bare si at jeg svever fortsatt på skyer Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg svever bortover en eng full av blomster. OOO, hvor herlig. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Haha, ^Elg^ er jo sjukt misunnelig. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ja, rent bortsett fra at jeg har dame EID Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Fint at noen får det til.... () neida..... bare nyt det du Endret 8. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Fint at noen får det til.... () neida..... bare nyt det du Jeg nyer det MAX. Endret 12. september 2004 av HuzZzla Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har snart vært sammen med den herlige dama mi i et år.. feirer 1 årsdag nå på søndag ( 12. ) skal bli bra. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Gratulerer Breiker Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 har snart vært sammen med den herlige dama mi i et år.. feirer 1 årsdag nå på søndag ( 12. ) skal bli bra. er bra.. Det er heaven spør du meg, å være forelska! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har akkurat fått meg dame, verdens beste Er stupforelska! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Har akkurat fått meg dame, verdens beste Er stupforelska! Gratulere, det er såååååå digg ass.. Endret 12. september 2004 av HuzZzla Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) fuck on Endret 11. september 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Må si at det jeg skrev over egentlig er litt feil. "Dama mi" bor egentlig i Stavanger og jeg bor da i Oslo For en stund sia sa jeg på msn at jeg likte ho, så trodde ho ikke på meg. Sånn var det et par uker, så i går så ho at ho var skikkelig forelska i meg. Jeg har jo vært det en ganske lang stund nå, men har ikke toret å si det til henne.. SÅ sa jeg også at jeg hadde vært forelska i ho en stund, men at jeg helst nå ville glemme henne siden jeg da visste at det aldri kunne bli noe mellom oss. Etter jeg sa det, satt ho og gråt fra ettermiddagen i går og fikk ikke sove i hele natt Og det beste av alt: Det var bursdagen hennes i går! Så i går så satt vi begge og grein og tenkte på hverandre, og sånn gikk det til kl 4 da hvertfall jeg sovna. Vet liksom ikke hva vi skal gjøre.. Sometimes Love SuXX Edit: Ble kanskje litt surrete det her, men er litt surrete i hodet i dag, føler meg sånn rar liksom Hadde ikke en veldig hyggelig dag i går for å si det sånn.. Endret 11. september 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det var synd, personlig selv har jeg ikke opplevd slik...mange døve opplever sånn og alltid har forhold gått i oppløsing. Jeg er døv selv. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det var synd, personlig selv har jeg ikke opplevd slik...mange døve opplever sånn og alltid har forhold gått i oppløsing. Jeg er døv selv. Hmm, kjedelig Kjærlighet kan være noe shit sometimes.. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 En jente som vil ha meg, hun mener det i ca 1 år...hjelp, hva gjør jeg ? Hun mener vi passer sammen. Hvordan skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 En jente som vil ha meg, hun mener det i ca 1 år...hjelp, hva gjør jeg ?Hun mener vi passer sammen. Hvordan skal jeg gjøre ? Forhør deg med ho, sjekk om hun aksepterer at du er døv og at det ikke spiller noen rolle for forholdet deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå