Stigma Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hvordan kan jeg fjerne eller disable "harddisk X has low free space" beskjedene? De irriterende som du må klikke på for å få vekk, og som da automatisk tillater seg selv å poppe opp med windows "fjerne ubrukte filer" verktøy? Det er vanvittig irriterende for serveren min, som jeg ofte fyller opp veldig nær 100% på de (mange) harddiskene som bare er beregnet på lagring anyway, og dermed ikke trenger ledig plass. Kan noen peke meg i riktig retning? Jeg har forresten Windows XP SP2. -Stigma EDIT: Et par grusome skriveleifer Endret 31. august 2004 av Stigma Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hei, fant ett tema om dette på tweakxp.com, sjekk siden under her og se om den hjelper deg. http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=2067 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Takk akkurat det jeg trengte. Jeg burde selvfølgelig visst at tweakXP sansynligvis hadde løsningen... -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå