Nemkofaen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hvor tykk alu greier en dremel? er 3mm et problem eller går dette fint? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Går kjempefint,har selv kuttet flere mm tykke stålplater. Lenke til kommentar
Nemkofaen Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 flotters. Fins det forresten sånn utstyr sånn at man kan skjære helt sirkelrunde hull til vifter med den? Stoler ikke på høyrehånda akkurat der, redd for å skli ut liksom Lenke til kommentar
Raper Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Merker du opp godt og er stø på hånden så kan du kutte et ganske rundt hull med ei kuttskive påmontert dremel'n. Men husk på å bruke vernebriller.Er ikke heldig med små metallbiter i øynene. Lenke til kommentar
BloodSkull Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) et tips er at du kan kjøpe sett med kutteskiver for en billig penge på biltema, da de ryker ganske fort nb! som andre sier: husk værne briller, en kutteskive knakk for meg en gang. En bit av skiven fløy av og satt seg inn i veggen bak meg!! Endret 31. august 2004 av BloodSkull Lenke til kommentar
Nemkofaen Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 ja, vet hvordan vinkelsliper fungerer, har brukt de en del. Hm, mulig jeg får låne meg noen stillbare borr for fine hull Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 jeg brukte dremel i en cd-rom plate/greie (som er der cd-rom'en skal være).Sån at jeg kunne ha sound control'n der.Den var av aluminium, og jeg brennte av/knakk 3 blader ;S Tenk på sikkerheten =) Lenke til kommentar
Nemkofaen Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 fikk tak på en litt større "dremel" for hull så, hull til vifter er nå i orden. Resterende hull fikses med stikksag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå