bjaa Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hallo Jeg valgte å skrive dette innlegget i dette forumet, ikke i lyd eller software forumet. Det er fordi jeg vet det er mange her med k700i, og som har konvertert musikk om til aac formatet. Det jeg lurer på, hva slags program kan man bruke til å konvertere til aac format? De programmene jeg har funnet og prøvd med har laget store filer (17MB for en 4MB mp3 fil er for stort, aac skal jo gjøre det mindre om man gjør det riktig) Noen forslag så jeg kan få konvertert til aac og små filer? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 http://www.videohelp.com/guides.php?link=242 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Klarte ikke å få det til med det programmet der, så jeg prøvde med iTunes. Men da eg fikk filene over på mobilen, så ville den ikke spille de av, men satt de filene under annet istedet :/ er m4a=aac? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Sorry, feil. Endret 2. september 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå