Tor-87 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Nå har jeg lest gjennom HELE manualen til det nye hovedkortet mitt... det er et Gigabyte GA-K8NS Pro hk som jeg akkurat fikk tilsendt. Problemet er at i manualen står d absolutt INGENTING om hvor jeg skal sette disse: Data+1, Data+2, Data-1, Data-2, VCC 1, VCC2, GND 1, GND 2, Shield D står virkeli ingenting om disse i manualen... noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har gigabyte K8NS her. Mener du de små pinnene man skal feste nederst på hovedkortet? Fordi tror neppe skal være nødvendig det du gjør nå, om det ikke er noe ekstra USB porter da. Lenke til kommentar
Tor-87 Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 D går til 2 USB porter i fronten.. tror jeg.. og til lysene fremme på kabinettet(?) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 nei, mest sannsynlig er alle de til usb portene. Lenke til kommentar
Tor-87 Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Okei, me n vet fortsatt ikke nøyaktig hvor de skal stå.. de skal vel stå i rekkefølge regner jeg med? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Må få si at jeg synes det er j@#lig dårlig at de ikke kan lage til sånne ekle pins som Power, Reset, Speaker og alle de der samlet til en enkel kontakt man bare skulle festet enkelt på et hk. Også så lite som skal til for at de skal kunne gjøre det. Lenke til kommentar
Tor-87 Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Haha, ja, d hadde gjort livet mye enklere... lest gjennom en gang til, fortsatt ikke peiling på hvor de skal.. fant kontakten der jeg har koblet dem i på en kamerat sin PC... men han ahr et annet hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå