Innos Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg trykka først i opera men det funka ikke trengte ie, så prøvde jeg ie og da var den expired. Hva er galt? Kan jeg bare bruke linken en gang, det er jo kjipt for alle de som har opera og plutselig mister gmailen sin fordi de bruker den beste browseren og ikke noe bill gates greier. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg ga en invite til en istad. Da sa han at den var expired. Da tok jeg og prøvde linken og da funket den. Sa det til han og nå er han registrert. Sikkert en bug eller noe Lenke til kommentar
palh Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg trykka først i opera men det funka ikke trengte ie, så prøvde jeg ie og da var den expired. Hva er galt? Kan jeg bare bruke linken en gang, det er jo kjipt for alle de som har opera og plutselig mister gmailen sin fordi de bruker den beste browseren og ikke noe bill gates greier. hehe. tydeligvis ikke den beste browseren alikevel da ikke er den gratis engang. (jeg anser ikke ting som har reklame gratis) prøv firefox du! der er det ikke noe tull! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå