BrukerSlettet Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Skal kjøpe meg ny data. Hvilkene høytalere er å anbefale? Helst 2.1 til en pris rundt 600- 900kr. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 ikkje nokke svar? Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Sitter med noen gamle altec lansing ADA305 her som jeg er kjempefornøyd med. Jeg har ikke funnet noen som selger disse lengre, men jeg vil tro altec lager knallgode høytalere fortsatt. kanskje disse ville vært noe for deg? Så fikk du et svar iallefall Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Selv har jeg kjøpt disse som jeg er veldig fornøyd med. (Bla kanskje litt dyrt? Nå fikk du hverfall et svar til Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 I de fleste tilfeller så tilsvarer pris ytelse, spørs hvor mye det betyr for deg? syns disse er kule http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=8654 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå