anon12234 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 halla, mista pængboka mi på skolen for en stund siden. og i dag komm læreren og spurte om det vare noe jeg hadde veldig lyst på. idiot som jeg er svarte jeg: en tryllestav som kan tryllefram alt jeg ønsker. men så rakte hun fram pængboka. men penger, creditkort til farsan (sånn mastercard man ikke trenger pinkode på!, max -250.000) og masse anna stasj, som busskort, 3t-kort osv...... *gladfisk* Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hmm, du bør sjekke kontoutskriften for å være sikker på at "noen" ikke har brukt opp en 30 000 kr på nye viskelær da Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 låste kortet 1 time etter jeg fant ut at jeg hadde mista den, så inget er brukt Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Du er bra heldig som har fardin sitt kredittkort Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Du er bra heldig som har fardin sitt kredittkort Hvilket både du og jeg også har, Serq Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jaaaa!!! Jeg vil også være pappagutt Yess! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Du er bra heldig som har fardin sitt kredittkort Hvilket både du og jeg også har, Serq Men selv om mitt står på pappa er det mine penger der ;p Men verre med deg kanskje ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Du er bra heldig som har fardin sitt kredittkort Hvilket både du og jeg også har, Serq Men selv om mitt står på pappa er det mine penger der ;p Men verre med deg kanskje ? Samme f. det vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå