toss Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 har laget en kalkulator som jeg har prøvd å gi til en venn.. har prøvd alt fra å sende den på mail til å leggee den ut på internett.. kan noen prøve å laste den ned enten fra denne linken, eller den som er vedlagt i tråden? det er ikke noe virus eller lignende.. http://home.ripway.com/2004-8/166435/kalkulator.exe kalkulator.exe Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er ikke noe problem å laste ned fra noen av dem stedende nei. Har ikke testet å faktisk åpne det, men jeg fikk iallefall opp dialogboksen for nedlastning. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg klarte ikke å laste ned... kom error at jeg trengte .net framework eller noe sånnt Lenke til kommentar
toss Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 litt rart.. fikk den opp selv, men ikke på den vanlige måten.. vet ikke hva som er galt.. Lenke til kommentar
toss Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 jeg klarte ikke å laste ned... kom error at jeg trengte .net framework eller noe sånnt har laget programmet i vb 2005.. men trenger man .net framework for å kjøre en .exe fil som er laget med frameworket? det virker litt ulogisk.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kan kanskje være en trenger noen runtime-filer? Sjekk ut Microsoft.com Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Filen kan lastes ned, men hvis framework ikke er innstalert vil du få error. http://msdn.microsoft.com/netframework/dow...es/default.aspx Se nedover til ".NET Framework Downloads" Edit: Steike så fort du svarte Blib! Endret 31. august 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ja, ".Net Framework 2.0" må være installert for å kunne kjøre programmer som er skrevet i VB.Net 2005, og det er jo vel ganske logisk. Man kan si at .Net Framework er erstatteren til VB-runtimes som kreves hvis man skriver VB6 (eller eldre) programmer. Jeg bruker VB.Net 2003 og da må brukeren ha ".Net Framework 1.1" installert på maskinen. ".Net Framework 2.0 Redistributable Package" som kameraten din trenger, finner du her. Hvorfor Microsoft ikke inkluderte både 1.0, 1.1 og 2.0 versjonene av .Net Framework da Service Pack 2 kom for Windows XP? Ja det kan man lure på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå