Furyfax Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har visst klart å slette biosen på hovedkortet mitt, som er ABIT NF7-S v2.0 og lurer på om noen har en bios brenner i bergens område. Eg har bil så hvis du bor i nærheten så komme eg gjerna på besøk. Leverte hovekortet inn på ei sjappa her i bergen, men etter 5 dager så fant de ut at de ikkje hadde rett adapter og derfor ikkje kunne legga inn bios til meg. Og detta måtte eg betal 200kr for! Jaja, derfor prøve eg lykken her på vårt kjære forum. Trenger pcen til skolearbeid, så det haster eller så må eg kjøpa nytt hovedkort og det har ikkje ein fattig student råd til. Mvh Paul Ps. Hvis noen har tips om kor eg kan levera pcen inn for å få bios så tar eg og imot det. Huske ikkje ka sjappa hette der eg leverte hovedkortet men det va ikkje så longt fra senteret Lagunen. ( gå avstand ) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hmmmm, kan ikke dette gjøres via USB-stick da? Mener å huske det. Prøv å google etter det eller sjekk produsentens hjemmesider. Hvis det er tilfelle, kanskje du kjenner noen med en USB--stikke? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Ta ut brikken, noter hovedkort og hvilken bios du vil ha på den på en lapp og send den til komplett i sandefjord så får du den nyflashet tilbake. Endret 31. august 2004 av b0nna Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Ko mye koste det å få ny bios hos komplett ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Mener å ha hørt at det er gratis (ikke sikker) men hvis du har kjøpt det hos går det sikkert. Jeg tror det var en her på forumet som hadde gjort det Send mail og spørr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå