Raper Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Mange webshops får en god del kritikk i dette forumet.Her er en glad historie Bestillte denne stømforsyningen fra dem. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP40060PN Da jeg la inn betillingen ble prisen som ble registrert 595,- og ikke 695,-som annonsert.Trodde det kom til å bli rettet opp men nei,med frakt kom den på 748,- Og i esken lå det en liten radio og en nettkabel til strømforsyningen.Det er jo ikke vanlig at en kabel blir levert med.Så heia Microplex. Og strømforsyningen?Så stille at det virker som om jeg har fått ny pc. Eneste negative sto posten for,brukte 6 dager å få den til meg. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Heia Microplex! Fikk du med sukkertøy også? Digger de Lenke til kommentar
Raper Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Åh,kan det ligge sukkertøy i esken?Trodde jeg hadde funnet alt innimellom alle isopor bitene.Jeg får ta en ny titt. Nei(etter å ha pløyd igjennom masse isopor)ingen sukkertøy. Endret 31. august 2004 av Raper Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er det ikke bare netshop som har sukkertøy? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er det ikke bare netshop som har sukkertøy? Nei, de "stjal" ideen fra Microplex som jeg tror var først ute med den. De var ialleall før Netshop, så mye er sikkert Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg fikk og en radio! hva er nettkabel til strømforsyninga? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hva er nettkabel til strømforsyninga? Strømkablen du kobler i vegguttaket! Lenke til kommentar
Raper Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hmm ah,vel det er liksom den kabelen som går fra strømforsyningen og til stikkontakten i veggen.Du vet de rare små kontaktene på veggen der du kobler til elektrisker apparater og IKKE stikker inn mors strikkepinner. Endret 31. august 2004 av Raper Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fekk en liten blå lommeradio av de jeg og.Ikke godter.Men ifra Komplett,fikk jeg godter Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg fikk og en radio! hva er nettkabel til strømforsyninga? Hei, Av og til går det jo an å bruke den du har mellem ørene - den er der ikke bare for at holde avstand mellem ørene Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg fikk og en radio! hva er nettkabel til strømforsyninga? Hei, Av og til går det jo an å bruke den du har mellem ørene - den er der ikke bare for at holde avstand mellem ørene hehe...kjefta er ikke alle som er like datakyndige ( les: geeke) her... Lenke til kommentar
loketing Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 jeg er også veldig fornøyd med microplex. min pakke kom fram bare tre dager etter jeg hadde bestilt, og fikk også radio. har ikke brukt den, men.. det var også en veldig hjelpsom hjemmeside de hadde, med veldig nøyaktig beskrevet hva som fulgte med i retail-pakkene til ting, og til og med pin-konfigurasjon på en strømforsyning jeg kjøpte der. veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå