Gå til innhold

Ordeling, innlegg i topic, mm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du bare har et kort, enkelt spørsmål så går vel det fint ja. Så kan resten av posten være for plass til ekstrainformasjon.

Vi krever ikke at en alltid skal stille det hele og fulle spørsmålet i topic, bare at hele posten stort sett skal oppsummeres. Dette fordi det helst bør være mulig å, ideelt sett, få et komplett overblikk over hva posten inneholder kun ved å se på topic. I ditt tilfelle kunne da du hatt diverse spørsmål om epostvarslingen, forslag til forbedringer, spørsmål om vi kom til å gjøre noe med den og enda mer.

Lenke til kommentar

Ja, og i dette tilfellet hadde du jo plenty med ekstrainformasjon som du trengte å ta med som du ikke fikk plass til i topic, selv etter at du da hadde laget et bedre emne for å beskrive innholdet. Iallefall relativt bedre enn på første forsøk. Så da fikk du vel ikke den lille boksen din da vel? :)

Lenke til kommentar

Hvis du greier å beskrive innholdet i tråden din 100% uten å stille selve spørsmålet der er det også tillatt. Og jeg syns ikke at et spørsmålsformulert emne er noe ille nei, så der er vi vel uenige.

Og hadde du likt å browse f. eks skjermkort-forumet dersom ALLE innleggene i hele kategorien kun het "Skjermkort" eller noe?

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 31/08/2004 : 22:04)
Hvis du greier å beskrive innholdet i tråden din 100% uten å stille selve spørsmålet der er det også tillatt. Og jeg syns ikke at et spørsmålsformulert emne er noe ille nei, så der er vi vel uenige.

Og hadde du likt å browse f. eks skjermkort-forumet dersom ALLE innleggene i hele kategorien kun het "Skjermkort" eller noe?

Nei, men hva med Skjermkort Radeon XXY, Skjermkort Geforce 4X etc? Det ville jeg foretrukket :) Eventuelt "Feil med Geforce 3"

(Nå skal det dog sies at mine kunnskaper om skjermkort er temlig begrenset ;) )

Lenke til kommentar

Og jeg ville heller likt dersom de var som i dag, altså mer i retningen av "Varmeproblem med Radeon XXY", "Tror jeg knakk skjermkortet mitt", "Trenger jeg et bedre skjermkort?" og "Hvilket av disse to skjermkortene yter best?".

Eller i dette tilfellet "Problemer med epostvarslingen fra forumet" ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...