Gå til innhold

Ditt Morsomste minne?!?


stian123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt morsommere en dette, men dette skjedde i syvende klasse

Vi hadde sløyd, og drev med store treklubber. Læreren gikk litt bort og en fyr i klassen min skulle spille en gal klubbemorder (ikke morsomt) Han dro til alt han hadde og hodet fløy av skaftet. Den gikk i en heidundranes fart susende mot vinduet men det har seg slik at vinduene har en 2 cm. tykk list mellom seg. Og selvfølgelig traff den den. Skulle dødd av latter hadde det ikke vært for at læreren min kom inn og jeg måtte slutte å le for å ikke vekke mistanke.

 

Eller den gang en jente på skolen min trodde ikke vinduet ville knuse om du hev en golfball på det........... :w00t:

 

Resten skjønner dere

Lenke til kommentar
Jeg har hatt morsommere en dette, men dette skjedde i syvende klasse

Vi hadde sløyd, og drev med store treklubber. Læreren gikk litt bort og en fyr i klassen min skulle spille en gal klubbemorder (ikke morsomt) Han dro til alt han hadde og hodet fløy av skaftet. Den gikk i en heidundranes fart susende mot vinduet men det har seg slik at vinduene har en 2 cm. tykk list mellom seg. Og selvfølgelig traff den den. Skulle dødd av latter hadde det ikke vært for at læreren min kom inn og jeg måtte slutte å le for å ikke vekke mistanke.

 

Eller den gang en jente på skolen min trodde ikke vinduet ville knuse om du hev en golfball på det........... :w00t:

 

Resten skjønner dere

lol :p

Lenke til kommentar

Okei, jeg og to kompiser hadde vært hos meg en stund, etter en stund skulle vi gå ut..

 

Jeg bor i en blokk, og med en vei som leder under en leilighet og som brukes til avlasting av varer til de øverste etasjene. Så da vi kom ut, måtte plutselig en av dem på dass, men gadd ikke gå inn..

 

Så han stiller seg mot veggen, som var 2meter fra den veien.

 

Så plutselig mens han holder på, kommer et litt eldre par gående på veien atme..

 

Jeg og han andre begynte å le så hardt at det skulle ikke ha vært mulig..

 

De så så rart på han som slapp ut trykk fra tanken, at vi nesten ikke fikk puste..

 

Vi stod seff 2-5 meter unna da, men likevell.. :!:

Lenke til kommentar

En kammerat av meg stod på toppen av en ganske bratt ås/lite fjell med den nye hunden sin.

 

Vi stod på fotballbanen nedenfor og begynte å rope "RIKKE, kom da!" Kammeraten min sa: "Neei! Ikke rop på den!

 

Hunden begynte å bykse nedover åsen i stort tempo, mens kammeraten min som klamret seg til båndet lå mer eller mindre parallellt med bakken under han..

 

Vi lo godt da. Men jeg har sikkert endel flere bra minner også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...