stian123 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hva er det absolutt morsomste du kan komme på som du har vært med på eller sett? Mitt må vel være da en kamerat av meg knuste ruta på en gravmaskin når han spilte golf. Har aldri ledd så mye før... NB: Ting som er morsomt for andre er ikke sikkert er så morsomt å høre på, for det har litt med hvem som gjør det og hvordan man kjenner personer osv. Så kom igjen!! Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg å kammeraten min skulle rygge på plass en gammel mazda 323, plutselig så spant kammeraten min rundinger med bilen, mer eller mindre uforskyldt! Trudde jeg skulle dævve a latter! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 En venn av meg ble dratt 10 meter etter hunden. Hånden satt fast i båndet, trodde jeg skulle dø av latter.... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) En kamerat av meg på ungdomsskolen skulle kaste eplet ut et vindu ut fra skolen. Så lukker han da opp den ene delen av vinduet (Delt på midten) og smeller til. Selvsagt greier han jo da å bomme fullstendig på tomrommet etter vinduet han akkurat åpnet, men treffer midt i den andre halvdelen som står fremdeles står lukket igjen. På under 1m avstand. Ble et fint lite eplehull i vinduet og et lite *krasj* det ja Endret 31. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hehe, denne er kanskje litt slem, men jeg kan ikke huske sist jeg har ledd så mye.. En jente i klassen min på ungdomsskolen spillte Tuba, sånn svær jævel! Også hadde vi "kreativt prosjekt" på skolen i musikken hvor vi skulle komponere vår eget musikk stykke, og der kommer hun vett, med fullt skoleuniform utstyr og tubaen på en sånn fin tralle, og hun sa at hun skulle spille en sang som het "Hummelens flukt", også begynnte alle i klassen og hviske litt sånn "Hun har sikkert bare hermet etter et kjent stykke", og når hun så begynnte og spille! det var de værste ulyder jeg noen gang har hørt! Var som om hun valgte ut en spesiell knapp og trykke på helt tilfeldig også ta et blås, også gjenta prosessen 2 ganger, så stoppet hun, tok ut en propp, og helte en halv liter slim ut rett ut på gulvet! Brødhuet i klassen spurte da hvor kommer det vannet fra? da smilte tuba dama og sa, det kommer fra meg det!!!! :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 En tremenningav meg fant det for godt å hoppe fra terrassen i andre etasje, og ned på trampolinen. Det gikk for så vidt greit å hoppe ned, men det var bare det at da han spratt opp igjen, kom han litt langt bort til siden. Dermed gikk ferden over hekken, og ned i jordbæråkeren 2 meter under der vi stod. Vi lo så tårene trillet. Btw; alt gikk bra. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Vi skulle spille foppal en gang, men vi var ikke så mange, siden noen av de som pleide å være med, var i byen. Var vel en tre stk som spilte, så vi tok det ganske med ro. Oppdaga at det var en stor hundebæss på banen, så der holdt vi oss unna. De som hadde vært i byen, kom etterhvert for å hilse på, iført sine nye klær (hvit singlet blant annet). Det hadde også regnet samme dag, så gresset var ganske sleipt. Han med den hvite singleten hadde i tilegg også skatesko, så godt grep hadde han ikke. Han er av den typen som liker delta og vinne, og ikke stå og se på, så han ble med på en runde. Han fintet seg ut på kanten, og så (haha, jeg ler faktisk når jeg skriver nå) skled han. Og jeg sa "LOL, du datt i hundebæss!". Egentlig mente jeg det ikke - skulle bare skremme han, trodde bæssen lå lenger borte. Så reiser han seg opp, og singleten hans ser ikke så ny ut lenger. :---) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 En kamerat av meg på ungdomsskolen skulle kaste eplet ut et vindu ut fra skolen. Så lukker han da opp den ene delen av vinduet (Delt på midten) og smeller til. Selvsagt greier han jo da å bomme fullstendig på tomrommet etter vinduet han akkurat åpnet, men treffer midt i den andre halvdelen som står fremdeles står lukket igjen. På under 1m avstand. Ble et fint lite eplehull i vinduet og et lite *krasj* det ja er _det_ ditt beste minne? someone needs to get out more? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Da venninnen min spiste bæsj i fylla fordi hun trodde det var sjokolade. A kiss, anyone? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg må ha hatt artigere minner enn dette, men i helgen satt jeg og noen andre på bussen hjem fra Stord. Og av en eller annen grunn så havnet vi bak noen som tydligvis syntes vi var ufattelig teit når vi oppførte oss som overtrøtte 10 åringer (det var faktisk bare sånn det ble, etter at vi ble overtrøtt). Hvertfall så lo de litt av oss, og hver gang de gjorde det hold jeg og en jente på å kennek sammen av latter. Det var sånn at vi ikke fikk puste på 2 minutter. Dette høres fint lite morsomt ut, og det blir litt for dumt å gå inn på hva som fikk de til å le, men jeg tror aldri jeg har ledd så masse i mitt liv, og jeg tror heller ikke at jeg noen gang hår våknet dagen etter med gangsperr i magen fordi jeg har ledd så masse. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Vel, som en idrettsmann har jeg de morsomste og mest latterlige historier som jeg selv har opplevd nettopp på en form for idrettsarena. Dette øyeblikket skjedde for to år siden, i hagen min. Jeg har en liten fotballbane som er ti meter lang, og med to små mål i hver ende. Uansett, naboen min og jeg spilte fotball i hagen, og jeg har alltid vært best (noe av grunnen til det er at jeg har spilt fotball siden jeg var liten, mens han bare har spilt fotball med meg i hagen ). Vi gikk til ti, og jeg ledet 6-0. Jeg gikk i angrep, men var så sliten, og bare la meg ned i gresset av utmattelse. Han tok ballen, fornøyd for å få sjansen, og sto to meter fra mål, da jeg skrek: "BØH!". Han ble så vettskremt at han skjøt i all panikk, og druste ballen en meter over mål, og i ruta på sin egen mors bil. Glasset knuste, selvsagt, og han fikk nok høre det fra familien i etterkant. Jeg lo så godt at jeg ikke fikk puste. Jeg fikk absolutt ikke puste. Jaja, det er som noen andre sa mye morsommere å oppleve det, enn å gjenfortelle det. Men, men. Det var min "historie". Endret 31. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Da venninnen min spiste bæsj i fylla fordi hun trodde det var sjokolade. A kiss, anyone? Er det mulig å ta så stor feil av bæsj og sjokolade! Selv om det er i fylla, bør du kunne skille ut.. Men æsj Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 lol @ Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 har mange morsomme minner,men at av de bedre er når jeg møtte på 2 kamerater,som sto å så på veiarbeiderne legge ny asfalt.... jeg gikk bort å spurte hva de dreiv,med og fikk streng beskjed om å være stille,for jeg måtte ikke forstyrre dem...dette var visst så sinnsykt spennede... jeg spurte hvor lenge de hadde stått der,og de hadde vist stått der i 2 timer.... lession learned: ikke røyk hasj,du blir så jævla mongo morsomt var det jo da Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Da venninnen min spiste bæsj i fylla fordi hun trodde det var sjokolade. A kiss, anyone? ÆSJ, det var ikke morro, det var bare ekkelt! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dette er ihvertfall den gangen jeg har ledd mest i hele mitt liv: TG04 - Jeg satt å så på Team Antonsen da Pål Bang Hansen plutselig dukket opp. That's it! Han bare kom, og jeg lo så fælt at jeg begynnte å brekke meg. Det at Pål Bang Hansen er moro å se på er en internhumør ting. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Mitt morsomste minne er slik: Da jeg var 13, var jeg med en kamerat. Jeg var også med fetteren som var 3 år yngre (og som var ganske psykotisk). Plutselig begynte fetteren å krangle med moren. Så kom lillebroren til han jeg var med og dyttet han over juletreet. Fetteren spratt opp og lo, fordi han fallt på søsteren's presang. Moren ble forbanna etter det. Kan ikke huske at jeg har ledd så mye før! :!: Han som falt på juletreet var ganske sprø. Alltid når moren sa at han måtte legge seg, sa han bare "E vil ikkje legge me de jævla hore!", en annen gang gikk han løs på noen med en tresleiv, bare fordi de var uenige!" Endret 1. september 2004 av superseven Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hehe, joda. Mitt morsomste minne er fra ungdomskolen, seff. Var jo der all action fant sted. Det var en fin sommerdag i mai, ringeklåkka hadde akkurat ringt inn til time, og vi skulle ha sløyd. Mens vi stod utenfor døra og ventet på læreren, fant en medelev av meg ut at han skulle tulle litt med brannslangen. Men det skulle han ikke ha gjort. I mens han stod der å fiklet kom læreren forbi, og akkurat i det hun passerte skrudde brannslangen seg på, og hun var gjennomvåt før han hadde rukket å reagere. Det var ganske komisk, men tenker det var ganske pinlig for han selv. kult å tenke på i ettertid Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 arti minne fra den gangen jeg og en venninne skulle forte oss til bilen som sto parkert lengre unna. det var speilblank is på bakken, så vi sprang som to kalver bortover,samtidig som vi var litt flirfulle. jeg falt for fritstelsen og dra venninna mi i bakken, så hun falt rett på ræva og ropte "faen ta deg"etter meg, da fikk jeg så alvorlig latterkrampe at jeg selv falt og glei bortover og under bilen et annet var da jeg og en annen venninne gikk opp over ei gata(ganske bratt)og småtullet, så falt jeg bakover med sekk og gymbag på ryggen og ble dratt ned i ett hull. det som var artig var at jeg tok opp det hele med lydopptaker, så hver kveld kan jeg høre på det hysteriske latteranfallet vi begge fikk Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Legg det ut, legg det ut, legg det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå