Gå til innhold

SE S700, herming?

Anbefalte innlegg

Vell, jeg har lenge planlagt å kjøpe en ny mobil.. Å jeg har for første gang jeg så SE S700, så viste jeg at det var den mobilen jeg skulle ha, når den kommer ut.. (Når?;)) Nå får jeg vite at min bror og sin kjæreste skal kjøpe seg den. Det sa de først nå i dag da. Om jeg kjøper den føler jeg at jeg hermer de. Jeg blir på en måte litt sinna på de, fordi ja, de hermer jo meg også:p Hva hadde dere gjort? Jeg vil jo bare han en mobil, som ikke så mange har. Så kommer de nermeste jeg kjenner og har den samme.. Blir litt irritert!:\ (usakelig tema men, vil bare ta det opp;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg kjøpte en Siemens A55 for en stund siden, så kjøpte moren hans den samme. Uten å være klar over dette hadde også faren i huset kjøpt lik telefon samme dag, det samme hadde også tvillingbroren til førstnevnte. Alt på samme dag. Da de kom hjem var det plutselig fire identiske telefoner rundt omkring i huset. Forvirrende? Ja..

Men for pokker, kjøp hva du vil.

Lenke til kommentar

Men er ikke dere enige om at det er sinnsykt irriterende?

Hadde planlagt denne lenge nå, så kommer de og sier de skal ha den samme.. Da blir jeg sinna :p De vet ikke noe om mobiler:\ så bah=p men jeg SKAL ha S700! That's my dream.. Bokstavelig talt, jeg drømte om den før her en dag :p

Lenke til kommentar

Du virker ikke helt lur i hodet...

"Jeg vil jo bare ha en mobil, som ikke så mange har."

Da velger du ikke å kjøpe en toppmodell som visstnok er etttraktet.

Du venter å ser.... ser hvilken telefon som er en gedigen fiasko og så kjøper du den.. Da får du sikkert en telefon som ikke så mange har..

Lenke til kommentar
Du virker ikke helt lur i hodet...

"Jeg vil jo bare ha en mobil, som ikke så mange har."

Da velger du ikke å kjøpe en toppmodell som visstnok er etttraktet.

Du venter å ser.... ser hvilken telefon som er en gedigen fiasko og så kjøper du den.. Da får du sikkert en telefon som ikke så mange har..

Hehe, ja det blir vanskelig å velge en bra telefon som i tilegg nesten ingen har. Blir vel kanskje Qtec 2020. Er ikke så mange som har den.

Lenke til kommentar
Tenker på at de nærmeste som absolutt må ha "det beste", når de ikke engang kan en døyt om mobiler..

Trenger man å vite en døyt om mobiler for å ta i bruk en nydelig fargeskjerm, bra kamera og bluetooth?

Er i korte trekk det S700 byr på. Pluss selvfølgelig masse funksjoner som bare en brøkdel av kjøperne bruker.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Vell, jeg har lenge planlagt å kjøpe en ny mobil.. Å jeg har for første gang jeg så SE S700, så viste jeg at det var den mobilen jeg skulle ha, når den kommer ut.. (Når?;)) Nå får jeg vite at min bror og sin kjæreste skal kjøpe seg den. Det sa de først nå i dag da. Om jeg kjøper den føler jeg at jeg hermer de. Jeg blir på en måte litt sinna på de, fordi ja, de hermer jo meg også:p Hva hadde dere gjort? Jeg vil jo bare han en mobil, som ikke så mange har. Så kommer de nermeste jeg kjenner og har den samme.. Blir litt irritert!:\ (usakelig tema men, vil bare ta det opp;))

enig med deg ;) har hadd den samme "vil være best" følelsen... og det kan være sinnsykt irriterende når andre begynner å herme etter deg..

verre er det hvis du hadde vert i mitt tilfelle. jeg kjøpte meg playstation 2 da den kom ut for ca4500kr.. selvfølgelig begjynnte jeg å briefe hjemme ovenfor lillebrorn min (som er 2 år yngre enn meg), og siden den var min var det bare jeg som bestemmte over den.. (tror jeg var ca 14-15år) men alikevel så fikk den forbannede drittsekken låv til å bruke den av foreldrene våre.... :realmad: fikk liksåm aldri ha noe i fred...

:cry:

men jeg støtter deg helt.. men d er vel ikke så mye å gjøre.. :shrug:

:idea: men: hvis de er amøber på mobiltelefoner så demonstrer for dem hva du kan på din mobil, og når de spør:"hvordan gjør du det? hvis meg hvordan jeg kan gjøre det?" så sier du: "Det kan du ta deg F**N på om jeg gjør!! og så kan du godte deg åver den gode følelsen over å være ondskapsfull! HAHAHA :devil:

:D

Lenke til kommentar
Kjøp en gammel bærbar NMT telefon med håndtak og eget rør

fra telenor.no:

Telenor Mobils konsesjon for drift av NMT 450-nettet utløper 31. desember 2004 og tjenesten blir avviklet fra samme tidspunkt. NMT 450-nettet vil være i full drift frem til 31.12.2004.

:p

Lenke til kommentar
Kjøp en gammel bærbar NMT telefon med håndtak og eget rør

fra telenor.no:

Telenor Mobils konsesjon for drift av NMT 450-nettet utløper 31. desember 2004 og tjenesten blir avviklet fra samme tidspunkt. NMT 450-nettet vil være i full drift frem til 31.12.2004.

:p

Da har han i det minste noe ingen andre har. Var det ikke det som var drømmen? :)

Hva med en Nokia 3210 med rosa bamsedeksel?

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Din bror og hans kjæreste visste ikke at du skulle ha den, dermed, de hermer ikke etter deg. Du hadde bestemt deg før dem, dermed, du hermer ikke etter dem. Hva er så problemet, om man skal kalle dette et problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...