Gå til innhold

TrueCrim er SYKT dårlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"TrueCrim - Streets of LA" er sykt.

4cd'er for og installere og tar 3,1GB

Også jeg var jo dum nokk til å kjøpe det, tror ikke jeg har vært borti værre spill.

Noen andre som har prøvd det?

Slik jeg forstår det så er True Crime dårlig bare for at det er på 4 cd`er å tar over 3GB av HD plass :roll: Hvorfor er spillet dårlig?

Lenke til kommentar

man kan kjøre hvor man vil hele tiden, bare ikke i alle missions, men i de "mellom-missions" så kan man strengt tatt bare roame rundt i byen og løse kriminelle handlinger, det er i og for seg kult nok det, hadde det bare vært godt gjennomført, noe det ikke er! TrueCrime er egentlig et sikkelig møkkaspill som bare består av dårlig rip-offs fra andre spill som Max Payne og Grand Theft Auto (3 og Vice City) +++ :thumbdown:

Lenke til kommentar
man kan kjøre hvor man vil hele tiden, bare ikke i alle missions, men i de "mellom-missions" så kan man strengt tatt bare roame rundt i byen og løse kriminelle handlinger, det er i og for seg kult nok det, hadde det bare vært godt gjennomført, noe det ikke er! TrueCrime er egentlig et sikkelig møkkaspill som bare består av dårlig rip-offs fra andre spill som Max Payne og Grand Theft Auto (3 og Vice City) +++ :thumbdown:

Ser ikke helt rip-offen av Max Payne...... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...